خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان خبر داد؛

اضافه شدن چهار خدمت جدید به وظایف استاندارد لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۵۰

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو، کیفیت خدمات مهدکودک و پیش دبستانی‌ها، خانه سالمندان و هتل‌ها به تازگی به وظایف این اداره کل اضافه شده است.

به گزارش ایلنا، وحید والی‌زاده مرادی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: استانداردهای کالا و خدمات بر اساس شرایط موجود به لحاظ فنی، اقتصادی و نظایر آن در زمینه ها و سطوح متفاوت بین المللی، منطقه ای، ملی، شرکتی (انجمنی، جامعه ای) و کارخانه ای است و هر کشوری بنا به شرایط موجود، این مهم را انجام می دهد.

وی افزود: تجهیزات مدارس ابتدایی استان در قالب ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، بازرسی و اجرای اجباری استاندارد مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تصویب شده است که پس از طی تشریفات قانونی، نظارت‌های لازم به عمل خواهد آمد.

مدیر کل استاندارد لرستان گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۳۰۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، ۳۴۳ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی و تعداد سه هزار و ۵۶ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالاها و خدمات صورت گرفته است.

والی زاده مرادی ادامه داد: طی این مدت ۸۶ مورد آزمون باسکول های وسایل نقلیه چرخ دار جاده ای انجام، ۹۴ اظهارنامه صادراتی و وارداتی بررسی و ۲۶۴ گواهینامه ایمنی آسانسور نیز صادر شد.

وی گفت: مدیران کنترل کیفیت باید حداقل سالانه ۱۶ نفر ساعت دوره آموزشی مدیریت زمان، آشنایی با آموزش‌های الکترونیکی، آشنایی با نحوه تدوین استانداردهای ملی و استانداردهای مواد غذایی حلال را در راستای ارتقای سطح علمی و فنی طی کنند که یک هزار و ۲۸۶ نفر ساعت آموزش امسال در این راستا برگزار شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز