خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون استان خبر داد؛

رشد بیش از ۴۸ درصدی اهدای خون در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۱۲۲

مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به رشد ۴۸.۹۸ درصدی اهدای خون در استان گفت: لرستانی‌ها ۴ ماهه امسال ۲۴ هزار و ۵۰۸ واحد خون اهدا کردند.

به گزارش ایلنا، علی سوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۴ ماهه امسال ۲۴ هزار و ۵۰۸  واحد خون در استان اهدا شده است، اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ اهدای خون در ۴ ماهه امسال، شاهد رشد ۴۸.۹۸ درصدی اهدای خون  در پایگاه‌های انتقال خون استان بودیم.

وی از افزایش ۵۱.۴۷ درصدی مراجعه کنندگان در ۴ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در ۴ ماهه امسال  ۲۸ هزار و ۸۶۲ نفر جهت اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند  که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۹ هزار و ۵۴ نفر بوده است.

مدیرکل انتقال خون لرستان، عنوان کرد: در ۴ ماهه امسال از مجموع افرادی که خون اهدا کردند ۱۲ هزار و ۶۶۵ نفر اهدا کننده مستمر بودند در حالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۸ هزار و ۱۹۱ نفر بوده است.

 سوری با اشاره به افزایش اهدای خون بانوان لرستانی در ۴ ماهه اول امسال بیان کرد: آمار بانوان اهدا کنندگان خون از هزار و ۴۵۱ نفر در چهار ماه سال گذشته به  ۲ هزار و ۱۷۹ نفر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز