خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه استان خبر داد؛

توسعه شبکه مخابرات با سرمایه گذاری بالغ بر 4900 میلیارد ریال در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۱۰۰

مدیر مخابرات منطقه لرستان از برنامه‌های توسعه شبکه ارتباطات سیار در سال جاری با سرمایه گذاری 4900 میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، نبی الله شمسی فر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۶۳۰  سایت BTS در نقاط شهری،روستایی و جاده ای نصب و راه اندازی شده است اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی سایت ها تلفن همراه مخابرات در سطح شهرهای استان به تکنولوژی ۴G  تجهیز شده‌اند.

وی به نصب و راه اندازی 15 سایت جدید شهری  و ارتقا تکنولوژی 124 سایت به۳G و ۴G  در استان اشاره کرد و افزود: همچنین نصب و راه اندازی 64 سایت جدید در حوزه روستایی  و ارتقاء تکنولوژی 32 سایت به نسل جدید تلفن همراه در سال جاری با سرمایه گذاری بیش از  4900 میلیارد ریال از برنامه‌های مخابرات به منظور بهبود کیفیت سرویس های مبتنی بر این محصول مخابراتی است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: این اقدام امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و امکان بهره‌مندی مشتریان از فعالیت‌های مجازی بر بستر اینترنت همراه به ویژه در حوزه‌های آموزشی فراهم آورده است.

 شمسی فر به انجام درایو تست در مناطق مختلف استان اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما با هدف شناسایی نقاط دارای مشکل به لحاظ آنتن دهی تلفن همراه نسبت به انجام این تست اقدام می‌کنند و در راستای رفع مشکلات موجود و تقویت BTS های مربوطه به هر نقطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

وی ادامه داد یکی از مشکلات سر راه توسعه شبکه تلفن همراه در برخی مناطق مسکونی این است که مردم احساس می‌کنند که وجود آنتن‌های تلفن همراه در آن مناطق برای سلامتی آنها مضر است و باید اعلام کنیم همانطور که وظیفه فراهم کردن ارتباطات با کیفیت بالا را برای مردم بعهده داریم، قطعا توجه به سلامتی مردم نیز از اولویت‌های ما است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان تاکید کرد: اطمینان خاطر می‌دهیم که تشعشعات دکل‌های تلفن همراه در ایران پایین‌تر از استانداردهای بین المللی است. این تشعشعات به شکل دوره ای بررسی می‌شود و  رگولاتوری نیز اگر نیاز به بررسی باشد در محل حاضر می‎شوند و سطح تشعشع را بررسی می کنند، در غیر این صورت اگر همراهی مردم نباشد نمی‌توانیم سرویس خوبی ارائه دهیم.

شمسی فر گفت: میزان تشعشعات سایت‌های bts در ایران و در استان لرستان ضمن اینکه پایین‌تر از حد استانداردهای بین المللی است، مدام توسط دستگاه‌های ناظر شامل سازمان انرژی اتمی، وزارت بهداشت، وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات پایش و سنجش می شود و این دستگاه‌ها هیچگونه کوتاهی را در این زمینه نپذیرفته و خط قرمز آنها است و از این حیث به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم و جای نگرانی نیست و برای رفع ضعف در پوشش و برخی اختلالات در ارائه خدمات تلفن همراه در سطح شهرهای استان نیاز مردم با ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تعداد  ۱۹۰۱۵۰۱  مشترک تلفن همراه در قالب شماره های دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ تلفن ۱۰۸ درصد از خدمات و محصولات متنوع شبکه ارتباطات سیار مخابرات استفاده می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه در عصر حاضر به عنوان ضروریات و نیازهای اصلی مردم در حوزه فناوری‌های ارتباطی محسوب می‌شود خاطر نشان ساخت: تمام تلاش و توان مجموعه مخابرات منطقه استان ارائه خدمات با کیفیت مناسب و در خورشان مردم استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز