خبرگزاری کار ایران

معاون ستاد عتبات عالیات کشور خبر داد؛

کمک هزار میلیاردی مردم ایران برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۳۴۶

معاون جذب و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات: مردم ایران سال گذشته هزار میلیارد تومان برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

 به گزارش ایلنا، علی اصغر محمدی پور در جشنواره `نشان محبت` در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی دانشگاه لرستان با اشاره به تاثیرگذاری قشر زنان در حوزه فرهنگ اظهار کرد: امیدواریم مواکب اربعین مادر محور شود تا مادران با نگهداری کودکان توسط مواکب، به مناسبت های مذهبی بپردازند چراکه بانوان نقطه هدف دشمنان هستند.

وی افزود: بنیانگذار ستاد عتبات عالیات شهید قاسم سلیمانی است و تاکنون صدها بنای ارزشمند در عراق توسط ایرانیان ساخته شده و بهترین اماکن مذهبی نیز توسط هزاران مهندس ما در حال ساخت است.

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات کشور ادامه داد: احداث صحن حضرت زهرا (س) تمام شده است که افتتاح خواهد شد همچنین بازسازی سامرا به اتمام رسید که بانوان می‌توانند با اهدا و نذر طلا، پول، خانه و باغ در امر بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنند.

محمدی پور تصریح کرد: در آینده نیز صحن‌های امام حسن مجتبی (ع) و حبیب بن مظاهر ایجاد خواهد شد که برای تحقق این امر، نیازمند مشارکت های مردمی هستیم.

معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات کشور گفت: ساماندهی مواکب اربعین حسینی (ع) در ایران و عراق از اولویت‌های کاری این ستاد است.

به گزارش ایلنا، این جشنواره با هدف جذب حمایت‌های مالی و معنوی خیران در راستای توسعه حرم‌های عتبات عالیات برگزار شد، سال گذشته سرانه کمک هر لرستانی به بازسازی عتبات عالیات، هفت هزار و ۵۰۰ تومان بود که امسال به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و از میانگین کشوری بالاتر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز