خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قم:

عملیات برف روبی محورهای مواصلاتی استان قم انجام شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قم گفت: با توجه به بارش برف روز گذشته، عملیات برف روبی محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

به گزارش ایلنا از قم، اکبر نوروزپور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش برف روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان قم، اظهار داشت: طی این بارش ها اکیپ های برف روب و شن و نمک پاش این اداره در دو مرحله، مسیرهای مواصلاتی را برف روبی و شن و نمک پاشی کردند.

وی بیان کرد: تمام ماشین آلات نمایندگی راه و شهرسازی آماده خدمت رسانی به هم استانی ها و همشهریان عزیز است و راهداران نهایت تلاش خود را به منظور باز نگه داشتن تمامی محور ها و نیز سهولت تردد مسافران انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه گریدر به همراه اکیپ راهداری در راهدارخانه ها مستقر هستند تا در صورت نیاز خدمت رسانی های لازم را به منظور محیا نمودن شرایط تردد ایمن ارائه نما یند.

نوروزپور بر رعایت کامل جوانب ایمنی سفر به خصوص در فصل های بارش بر همراه داشتن تجهیزهای سفرهای زمستانی خودرو مانند زنجیر چرخ و همچنین اطمینان از سلامت سیستم گرمایشی خودرو توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها پیش از سفر و کسب اطلاعات راه ها و شرایط جوی از طریق این سامانه می تواند در تضمین سفری امن موثر واقع شود.

کد خبر : ۳۲۹۹۴۹