خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:

تدوین ۱۳ اولویت در طرح های توسعه و تعریض معابر قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۸۸

در نظر گرفتن مشوق برای شهروندانی که املاک آن ها در مسیر اجرای پروژه‌های شهری واقع شده است ضروری است / برای تسریع در عملیات اجرایی در بخش تملک از مشوق ها و لایحه های تشویقی استفاده کرد.

ایلنا: رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم از تدوین ۱۳ اولویت برای اجرای طرح‌های توسعه و تعریض در معابر قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی سعادت طلب در جلسه بررسی پروژه‌های شهری که در محل اجرای پروژه زیرگذر بلوار یادگار امام(ره) برگزار شد با تقدیر از زحمات شهرداری در امر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد: در خصوص توسعه و تعریض معابر شهری اولویت‌ بندی‌ها در شورای اسلامی شهر صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته ۱۳ اولویت در اجرای طرح‌های توسعه و تعریض در معابر شهری تدوین شده است.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم ضرورت در نظر گرفتن مشوق برای شهروندانی که املاک آن ها در مسیر اجرای پروژه‌های شهری واقع شده است، تاکید کرد: باید در پروژه های مهم شهری که حلقه های شریان‌های شهر را به یکدیگر متصل می‌کنند برای تسریع در عملیات اجرایی در بخش تملک از مشوق ها و لایحه های تشویقی استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز