خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل آموزش و پرورش صورت می گیرد؛

تجلیل از ۵ هزار معلم و بازنشسته فرهنگی در قم / برگزاری همایشی با حضور رئیس مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۸۵

همایش گرامیداشت مقام معلم در قم روز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می شود / از مدیران تمامی مدارس قم به صورت ویژه تجلیل خواهد شد.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، از برگزاری همایشی در قم، برای تجلیل از مقام معلم با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این مراسم از حدود ۵ هزار معلم و بازنشسته فرهنگی در قم تجلیل خواهد شد.

حمیدرضا شیخ الاسلام(دژاگام) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قم با گرامیداشت هفته معلم، در تشریح برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان قم برای این ایام، اظهار داشت: روز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه، و از ساعت ۱۷:۰۰، در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم، مراسم تجلیل از ۵۰۰۰ هزار معلم، مسئول فرهنگی و بازنشسته فرهنگی استان که تقریبا یک سوم جمعیت فرهنگی استان را تشکیل می دهند، با حضوردکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در کنار تجلیل از حدود یک سوم از شخصیت های فرهنگی استان قم، از تمامی مدیران مدارس استان قم نیز به صورت ویژه تجلیل خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر اینکه باید توجه ویژه ای به معلمان داشت، خاطر نشان کرد: برنامه دیگرما درهفته معلم، سرکشی به مدارس و تجلیل از معلمان در محل کار آن ها می باشد.

شیخ الاسلام(دژاگام) گفت: آموزش پرورش اعتقاد ویژه ای به تکریم جایگاه معلم از سوی دانش آموزان دارد و معتقدیم باید جایگاه معلم در جامعه و به ویژه در بین دانش آموزان تبیین شود و به همین منظور برنامه هایی را در این خصوص پیش بینی شده است.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد که مسئولین استان همکاری لازم را با آموزش و پرورش استان قم، دربرگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته معلم داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز