خبرگزاری کار ایران

نکوداشت سردار آزادگان در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۹۸

در دهمین شنبه از وعده‌های شهردار، همایش نکوداشت شهید حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری ۲۵ مردادماه در قزوین برگزار می‌‎شود.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: همایش نکوداشت شهید حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری ۲۵ مردادماه در قزوین برگزار می‌‎شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ نصرتی افزود: ۲۵ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی همه ساله در تهران برگزار می‌شد که با همفکری با ستاد آزادگان کشور اعلام کردیم آمادگی برگزاری بزرگداشت ورورد آزادگان به کشور در قزوین وجود دارد.

وی بیان کرد: خاندان ابوترابی یکی از سرمایه‌های بی‌بدیل استان است و شهرداری قزوین می‌خواهد برنامه‌ای بزرگ و درشان مقام والای اخلاقی برای بزرگداشت ایشان برگزار کند.

نصرتی تصریح کرد: مراسم یادمان سردار آزادگان حجت الاسلام ابوترابی ۲۵ مرداد با حضور شخصیت‌های ملی و استانی و جمعی از آزادگان نام‌آور و سر‌شناس کشوری و با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی گفت: پس از این برنامه ان شاءاله دبیرخانه دائمی برگزاری کنگره سالانه در شهر قزوین راه اندازی خواهد شد.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین در نشست خبری اردیبهشت ماه ۹۳ وعده داده بود که تا هفته قزوین(شهریور) هر شنبه از طریق رسانه‌ها، پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ زنی شهرداری قزوین به شهروندان معرفی می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز