خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

فلسفه تشکیل سپاه حفظ انقلاب و نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۲۵

فلسفه تشکیل سپاه حفظ انقلاب و نظام است و در این خصوص سپاه در حفظ انقلاب عملکرد ارزشمندی از خود به جا گذاشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با فرمانده هان حوزه های دانش آموزی و شهری گفت: فلسفه تشکیل سپاه حفظ انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین: سردار محمد شاهرخی در دیداربا مسئولین و فرماندهان حوزه های دانش آموزی و شهری به همراه مدیران سازمان بسیج دانش آموزی در دفتر فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: تشکیل بسیج برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه های مختلف می باشد.

محمد شاهرخی بیان کرد: فلسفه تشکیل سپاه حفظ انقلاب و نظام است و در این خصوص سپاه در حفظ انقلاب عملکرد ارزشمندی از خود به جا گذاشت.

وی در ادامه افزود: پاسدارن انقلاب اسلامی باید خود را با معیار ها و شایستگی پاسداری ارزیابی نمایند و درصورت وجود فاصله باید بر دستیابی به معیارها تلاش کند.

محمد شاهرخی با اشاره به معیارهای و شاخص های شایستگی اظهار داشت: تکلیف گرایی، ایثارگری، فداکاری از معیارها و شاخصه های شایستگی پاسداری می باشد که در صورت دور شدن از این معیارها قطعا در دام شیطان که در چهره ی نفاق ظاهر می شود قرار خواهیم گرفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز