خبرگزاری کار ایران

با برگزاری انتخابات در اسفند ماه؛

انجمن جدید موسیقی استان قزوین تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۵۱

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از تشکیل انجمن جدید موسیقی استان و برگزاری انتخابات در اسفند ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر ملاحسن گفت: تشکیل ساختار جدید انجمن‌های فرهنگی هنری که در قالب ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شده است، در استان قزوین نیز در دستور کار قرار گرفته و بزودی در اسفند ماه سال جاری این انتخابات برگزار می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: طبق اساسنامه، تاسیس انجمن‌ جدید موسیقی استان قزوین در قالب موسسه چندمنظوره با دامنه فعالیت‌های بیشتر خواهد بود و این انجمن پس از برگزاری مجمع و انتخاب هیأت مدیره به صورت حقوقی در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیردولتی استان قزوین ثبت رسمی خواهد شد.

وی افزود: اساس‌نامه جدید امکان مطالبه‌گری را برای هنرمندان فراهم آورده و برمبنای آن نقش آفرینی هنرمندان شهرستانی بیشتر است.

این مسئول گفت: هیات موسس این انجمن، در یک بازه حدودا دو ماهه، فرآیند ثبت‌نام و عضوگیری اعضاء مجمع عمومی انجمن استان و سپس برگزاری انتخابات را مدیریت خواهند کرد و افراد متقاضی عضویت و نامزدی در انتخابات انجمن موسیقی، می‌توانند براساس فراخوان‌ این انجمن در این فرآیند شرکت کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که متقاضی عضویت در هیأت مدیره هستند باید دارای مدرک تحصیلی و فعالیت موثر هنری باشند که جزییات آن در فراخوان و روند برگزاری انتخابات اعلام شده است.

ملاحسن با بیان اینکه هیأت مؤسس انجمن موسیقی پس از عضوگیری و برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات به کار خود پایان خواهد داد و پس از آن هیچگونه مسئولیت حقوقی نخواهد داشت و طبق اساس‌نامه پس از تعیین هیأت مدیره‌، امور را واگذار خواهد کرد.

وی گفت: پس از برگزاری انتخابات انجمن موسیقی، انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی و هنرهای نمایشی نیز در دستور کار قرار دارد که فراخوان آن‌ها نیز در حال آماده سازی و انتشار است.

جهت ثبت نام و شرکت در انتخابات انجمن موسیقی از طریق آدرس اینترنتی زیر می توانید اقدام کنید: https://ghazvin.farhang.gov.ir/fa/registermusic

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز