خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

دانش‌آموزان قزوین در حوزه فناوری اطلاعات توانمند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۹۵

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: با همکاری بخش خصوصی و مراکز دانشگاهی دوره‌های مهارت آموزی برنامه نویسی و فناوری اطلاعات برای دانش‌آموزان استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت اله امینی گفت: استان قزوین با داشتن مراکز دانشگاهی فعال و بروز و زیرساخت‌های آماده برای انجام طرح ملی مهارت آموزی دانش‌آموزان، می‌تواند گام‌های موثری در افزایش دانش مهارتی دانش‌آموزان در دوره‌های برنامه نویسی و فناوری اطلاعات بردارد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین ادامه داد: استفاده از مربیان و اساتید مجرب و کارآزموده در حوزه صنعت و دانشگاه در جهت بهره‌وری بیشتر این دوره‌ها موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز مهارتی در حوزه فناوری اطلاعات، می‌تواند در جهت ارتقاء سطح دانش و افزایش تولید محصولات با کیفیت برای آینده مهم باشد تا شاهد رشد سطح علمی استان و تاثیر توانمندی جوانان در تولید علم و اقتصاد استان باشیم.

این مسئول با اشاره به این نکته که تاثیر فناوری اطلاعات در روند پیشرفت آینده بسیار مهم خواهد بود، تصریح کرد: آینده صنعت، کشاورزی، گردشگری، تفریحات، امور شهری و سایر موارد بطور مستقیم با تکنولوژی و وابسته به فناوری اطلاعات است و جامعه‌ای می‌تواند به رشد مطلوب دست پیدا کند که از لحاظ داشتن نیروهای توانمند و ماهر، بهتر عمل کرده و سرمایه‌گذاری بهتری کرده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز