خبرگزاری کار ایران

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های املاک و شهرسازی مطرح شد؛

از سرگیری تملک پلاک‌های باقی مانده در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع)

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۳۳

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های املاک، حقوقی با شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر قزوین با بررسی دو لایحه شهرداری، لایحه تملک پلاک‌های باقی مانده در طرح ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، جلسه تلفیق کمیسیون‌های املا‌ک و حقوقی با شهرسازی و خدمات شهری به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، بهنام زاده مدیر املاک، حجت‌الاسلام محمودی کلایه، رئیس سازمان نوسازی و بهسازی و نقیب، مسؤل املاک منطقه دو شهرداری و با هدف بررسی لوایح مربوطه برگزار شد.

براساس این گزارش، لایحه شهرداری قزوین پیرامون توافق با مالکین اراضی کت آباد با حضور مدیر املاک و مسئول املاک منطقه دو مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

در بخش دیگر این جلسه، لایحه شهرداری قزوین پیرامون ادامه تملک پلاک‌های باقی مانده در طرح ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) توسط شهرداری قزوین و شرکت بازآفرینی ایران توسط رئیس سازمان نوسازی و بهسازی تشریح شد.

حجت‌الاسلام محمد محمودی کلایه در خصوص این لایحه گفت: در این طرح ۶۳ پلاک مسکونی و ۲۳ پلاک تجاری باید تملک شوند، برآورد ریالی برای اجرای این کار ۲۵۰ میلیارد تومان است که نیمی از این رقم باید توسط شهرداری قزوین تامین شود.

در ادامه هر کدام از اعضای شورا به نقطه نظرات خود پیرامون نحوه تملک و تامین اعتبار برای اجرایی شدن این پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز