خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

ورود ارز به کشور بازار اقتصادی را بهم ریخته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۷۴۵

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز در کشور نباید به یک کالا تبدیل شود، گفت: جایگاه ارز در واردات است و متاسفانه ورود ارز به داخل کشور آن را به یک کالای مبادله‌ای تبدیل کرده و بازار اقتصادی را بهم ریخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، عصر امروز با حضور مسئولین و صاحبان صنایع در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرزدر مجلس شورای اسلامی در این مراسم بیان کرد: برخی تصور می‌کنند که صادرات و واردات از یکدیگر جداست، درحالی که در کنار صادرات باید واردات نیز صورت گیرد.

وی اضافه کرد: صادرات و واردات یک عبارت است، من این موضوع را در مساله واردات خودرو بیان کردم و خیلی ها با من مخالفت کردند، اما پس از توضیحات من متقاعد شدند که در کنار صادرات باید به سمت واردات رفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر تولیدکننده باید یک سهم صادراتی داشته باشد، یعنی وظیفه تولید کننده این است که درصدی از تولیدات خود را به صادرات اختصاص دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۳۷ صادر کننده برتر استان قزوین در سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد که سه تن از آنها چهره‌های ملی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز