خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه هنری استان:

پروژه‌های ادبیات پایداری در قزوین 200 درصد رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۶۵

مدیر حوزه هنری استان قزوین گفت: در دو سال اخیر تولید و اجرای پروژه‌های ادبیات پایداری 200 درصد رشد داشته و هم‌اکنون 16 اثر در دست تهیه و 9 اثر مکتوب نیز آماده رونمایی شده است.

به گزارش ایلنا، آیین رونمایی از کتاب «س» سیری در سرشت، سرگذشت و سرنوشت شهید سید حسن موسوی نوشته سودابه حسینی همسر شهید در قزوین رونمایی شد.

محمدرضا امامقلی در این مراسم که در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه هنری استان ادبیات پایداری را جدی گرفته‎ایم و کتاب (س) یک مورد از کارهای ارزشمندی است که امروزرونمایی می‌شود که مطالعه آن بسیار روشنگر و تاثیرگذار است.

مدیر حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: در کنار کتاب‌های منتشر شده از جمله روزهای پیامبری، برزخ نوجوانی که رونمایی شد، اعلام می‌کنیم؛ همچنان بشدت نیاز داریم با تلاش بیشتر «یخ‌های ادبیات پایداری» را با سرعت بیشتری آب کنیم تا شاهد یک سونامی در تولید آثار ادبیات پایداری باشیم.

وی عنوان کرد: دست نیاز به سوی خانواده معزز شهدا دراز می‌کنیم و انتظار داریم به ما کمک کنند تا خاطرات زیاد و ارزشمندی که در سینه دارند را ثبت و ضبط کرده و این شهدای والامقام را به دیگران معرفی کنیم.

این مسئول افزود: باور داریم بیان خاطرات شهدا توسط خانواده معزز آن‌ها کمی دردناک و یادآور خاطرات تلخی است اما چاره‌ای نداریم برای روایت درست وقایع و خاطرات جنگ بشتابیم تا جریان مخالف و بیگانگان و بدخواهان با تحریف واقعیت‌ها موجب آسیب زدن به جایگاه والای شهدا نشوند.

از نگارش کتاب"س" و آنچه حاصل شده راضی هستیم

در ادامه سودابه حسینی همسر شهید گفت: این کتاب در دو بخش تالیف شده که بخش اول خاطرات همسر شهید و اطلاعات قبل و بعد از شهادت و نقش شهید در زندگی است و بخش دوم دوران مفقودالاثر شدن و روزهایی که پشت سر گذاشتیم که بعد از۴۰ سال توانستیم آن را جمع آوری کنیم.

وی بیان کرد: از نگارش کتاب و آنچه حاصل شده راضی هستیم؛ زیرا آنچه در ذهن داشتم به نگارش درآمد و امیدوارم برای خوانندگان تاثیرگذار باشد و بدانند یک خانواده شهید بعد از شهادت همسر چه مشکلاتی دارد و باور کنند که بهای سنگینی داده‌ایم که نمی‌توان از آن براحتی گذشت و بازگو کردن آن می‌تواند روشنگر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز