خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار یک خبر صورت گرفت؛

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین درباره وضعیت مراکز درمانی و تخلف پزشکان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۰۴

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین در جوابیه‌ای درباره وضعیت مراکز درمانی، کمبود متخصص و پیگیری برای تاسیس درمانگاه در شهر جدید مهرگان و همچنین پیگیری و برخورد قاطع با پزشکان متخلفی که بیماران را به بخش خصوصی ارجاع می‌دهند توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در پی انتشار خبری با عنوان "پزشکان با ارجاع بیمار به بخش خصوصی درمان در قزوین جیب مردم را خالی می‌کنند/ تمام اندوخته کارگر و بازنشسته باید صرف درمان شود" که با محوریت کمبود مراکز درمانی در استان قزوین و ارجاع بیماران به بخش خصوصی توسط پزشکان در خبرگزاری ایلنا منتشر شد، روابط عمومی مدیریت درمان استان قزوین جوابیه‌ای را به این رسانه ارسال کرده است.

در این جوابیه آمده است:

"مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین با داشتن ۲ بیمارستان رازی و تاکستان، ۷ مرکز درمانگاهی در سطح استان و یک پلی‌کلینیک در بخش درمان مستقیم در حال ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان محترم این استان می‌باشد.

در سال گذشته حدود ۸۰ نفر از نیروهای این مدیریت در سطح استان بازنشسته شدند که پس از پیگیری‌های مکرر از سازمان تامین اجتماعی مجوز ۱۴۵ نیروی انسانی در رسته‌های مختلف شغلی به‌ویژه رسته درمانی و مجوز ۲۰ نیروی شرکتی اخذ گردید که در ماه آینده آزمون استخدامی برگزار و پس از طی مراحل قانونی و تایید گزینش شروع به کار خواهند نمود.

با توجه به افزایش جمعیت شهرک مهرگان و تبدیل آن به شهر مهرگان این مدیریت جهت احداث یک درمانگاه پیگیری‌های خود را آغاز نمود و پس از شناسایی یک قطعه زمین با کاربری درمانی در حال حاضر در حال مذاکره جهت خرید زمین هستیم که امیدواریم به سرعت انجام و پس از آن کلنگ‌زنی احداث درمانگاه انجام خواهد شد.

در برخی از رشته‌های تخصصی مانند رادیولوژی با کمبود مواجه هستیم که به صورت مکرر با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و به صورت ویژه با معاونت درمان دانشگاه مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم هر چه زودتر نسبت به اختصاص رادیولوژیست به بیمارستان‌های تامین اجتماعی اقدام عاجل صورت گیرد و مشکلات بیمه‌شدگان در این حوزه مرتفع گردد.

در خصوص هدایت بیماران توسط پزشکان، این مدیریت به صورت جدی با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد داشت و مراجعین به مراکز درمانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با واحد اداره بازرسی این مدیریت به شماره تلفن ۳۳۶۹۲۶۲۸ تماس حاصل نمایند و این واحد به صورت جدی به مشکلات و شکایات بیمه شدگان در اسرع وقت رسیدگی خواهد کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز