خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

تشکیل گروه‌های تخصصی برای تحقق شهر هوشمند در قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۵۸۴

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: استفاده از نوآوری‌های خلاقانه و تکنولوژی‌های روز دنیا راه رسیدن به شهر هوشمند است و باید با هم‌فکری در کارگروه‌های تخصصی نتایج مثبتی حاصل شود.

به گزارش ایلنا، حجت اله امینی با اشاره به شهر هوشمند گفت: با تاکید استاندار گروه‌های تخصصی در قالب کمیته تحول دیجیتال استان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین افزود: لازم است ذیل هر دستگاه و با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ با جلسات مشترک با کارشناسان و استارتاپ‌ها، پیشنهادهایی حاصل و به آن پرداخته شود تا با انجام طرح‌های هوشمند، به سمت رسیدن به استفاده از نوآوری‌های روز دنیا حرکت کنیم.

دبیر کمیته تحول دیجیتال استان عنوان کرد: گروه‌ها در حوزه کشاورزی، هوشمندسازی انرژی، بحران، امداد و نجات هوشمند، شهرسازی و حمل و نقل هوشمند و تجارت و صنعت و معدن تشکیل شده و هر کدام از این گروه‌های کاری با ارائه پیشنهادهایی در راستای بهبود حوزه تخصصی مطالبی را مطرح کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: امیدواریم بزودی و باسرعت، پروژه‌هایی که قابلیت انجام در کوتاه مدت داشته باشند، به مرحله اجرا رسیده و با ارائه پیشنهادهای جدید و طرح در کارگروه، به مرور با تکمیل این پروژه‌ها گام‌های اساسی در راستای شهر هوشمند برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز