خبرگزاری کار ایران

به برکت نیروهای مسلح؛

استان قزوین امن‌ترین استان کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۶۴۹

استاندار قزوین گفت: قزوین امروز به برکت از جان گذشتگی نیروهای مسلح امن ترین استان کشور است که از زحمات همه این عزیزان نیز تقدیر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی روز جمعه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، در مراسم رژه نیروهای مسلح این استان تاکید کرد: امروز به خاطر احقاق نظم و امنیت ایجاد شده در این استان بایستی همه ما دستبوس زحمات نیروهای مسلح باشیم.

وی با بیان اینکه امروز امنیتی پایدار در جای جای کشور ما مستقر است، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا نسل‌های جوان ببینند چه از خودگذشتگی‌هایی اتفاق افتاد تا ملت ما کلمه حق را در دنیا به اهتزاز درآورد.

اعلایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره و در هر شرایطی تنها در مقام دفاع از حق برآمده است، یادآور شد: ما ملتی هستیم آموزش دیده و تربیت یافته مکتب قرآن، و از همین مکتب نیز آموخته ایم که نه ظلم کنیم و نه آن را بپذیریم.

استاندار قزوین ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی تکیه گاه اعتماد و اعتبار ملت‌های مسلمان است و روحیه دفاع از مظلومان در مقابل مستکبران را فراهم کرده است.

رژه نیروهای مسلح استان قزوین در نخستین روز از آغاز هفته دفاع مقدس شامل ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای فراجا و بسیج صبح روز جمعه در بلوار انصارالحسین قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز