خبرگزاری کار ایران

دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه استان عنوان کرد؛

لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل استادیوم سردارآزادگان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۳۴۴

دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادستانی مرکز استان قزوین در حاشیه بازدید از استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری سردار آزادگان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط با اداره کل ورزش و جوانان استان در امر تجهیز و تکمیل این استادیوم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادسرای مرکز استان قزوین، سید جمال حسینی گفت: توضیحات و گزارش جامع کارهای انجام شده توسط مدیریت ورزش و جوانان استان در بازدید صورت گرفته به عینه مشاهده شد و مشخص است که در این بازه زمانی کوتاه و قبل از بازی اول تیم فوتبال شمس آذر تلاش‌های شبانه روزی و جهادی صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادستانی مرکز استان قزوین با اشاره به نقش و اهمیت ورزش در اسلام بیان کرد: ورزش در اسلام از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، ورزش در برابر ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی قدرت بازدارندگی داشته و از بروز بسیاری از جرایم و مفاسد پیشگیری می‌کند.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: دادستانی قزوین در راستای بالا بردن روحیه نشاط و طراوت و سرزندگی در جامعه و در بین جوانان و همچنین تقویت و حمایت از متولیان ورزش در انجام وظایف و تکالیف مقرر قانونی از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی‌کند.

حسینی خاطر نشان کرد: سایر ادارات و دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، نیروی انتظامی و راهور همچون گذشته و برابر قانون نهایت همکاری و مساعدت را با اداره کل ورزش و نوجوانان استان در جهت رفع مشکلات و نواقص باقیمانده استادیوم داشته باشند.

در این بازدید که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، دقیقی، سر مربی تیم فوتبال شمس آذر، مسئول حراست و جمعی از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان حضور و همراهی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز