خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز:

690 میلیون برای تجهیز مدارس البرز هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۶۳۶

مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز گفت: برای سال تحصیلی جدید برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان ۶۹۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، علی عباسیان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز گفت: در حال تجهیز کارگاه‌های هنرستان‌ها و مدارس کارو‌دانش این شهرستان هستیم و به طور میانگین برای تجهیز هر کار گاه بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز ادامه داد: برای تامین معلمان، هنوز نیرو‌های تکمیلی از طریق آزمون استخدامی معرفی نشده‌اند.

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، نرخ کرایه سرویس مدارس باید زودتر تعیین تکلیف شود.

این مسئول افزود: کمبود مدرسه در مهرگان یکی از مشکلات این منطقه است، این شهر طبق قانون باید ۱۰ مدرسه داشته باشد، اما 2 مدرسه داریم که پاسخگوی جمعیت مهرگان نیست.

فرماندار شهرستان البرز هم در این جلسه گفت: مدارس باید از فردا برای سال تحصیلی آماده باشند و برای سنجش دانش‌آموزان هم دو ساختمان در الوند و محمدیه در نظر گرفته شده است.

مصطفی غفوری ادامه داد: در الوند در حوزه سرویس مدارس مشکلی وجود ندارد، اما در محمدیه باید این مشکل حل شود و شهرداری پای کار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز