خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای لیگ برتر آماده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۳۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تا کنون برای آماده‌سازی ورزشگاه سردار آزادگان ۱۵ میلیارد از سمت اداره‌کل ورزش و جوانان و حدود همین مقدار هم از سمت شرکت ساخت و توسعه هزینه شده که این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

عباس علایی مقدم روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه سردار آزادگان برای میزبانی لیگ برتر گفت: پروژه در دو قسمت با کمک شرکت ساخت و توسعه و اداره‌کل ورزش و جوانان استان و همراهی سایر مسئولین استانی درحال اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: نورپردازی‌ها، آماده سازی آسانسور و پیست تارتان با کمک شرکت ساخت و توسعه انجام شده و در استان هم با همراهی استاندار، معاون عمرانی و سازمان برنامه و بودجه اقداماتی برای آماده سازی راه‌بندها، جایگاه وی‌آی‌پی، آماده‌سازی رخت‌کن‌ها و جایگاه خبرنگاران صورت گرفت.

وی عنوان کرد: بخشی از صندلی‌ها هم شکسته شده که استانداری دستور داده برای آماده کردن آن‌ها اعتبار تخصیص پیدا کند، بخش‌هایی از ورزشگاه هم که به برگزاری این مسابقات مرتبط نیست نواقصی دارد که در طول زمان تکمیل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: آماده‌سازی راهروهای ورودی، جداسازی ورودی بازیکنان و خبرنگاران و سایر موارد هم انجام می‌شود، تمام ظرفیت‌های استان بسیج شده تا پروژه ظرف مدت دو هفته آماده شود.

وی اظهار کرد: در خارج از ورزشگاه هم شهرداری، راهداری و سایر دستگاه‌های متولی درحال آماده‌سازی محوطه، ورودی‌ها و پارکینگ‌ها هستند.

علایی مقدم تاکید کرد: تاکنون تمام نهادهای استان ازجمله فرمانداری، شورای تامین و دادگستری همکاری داشتند، یکی از نمایندگان با رئیس فدراسیون رایزنی داشته و در زمان برگزاری بازی‌ها هم دستگاه‌های خدماتی، امدادی و نیروی انتظامی، امنیتی و یگان ویژه به برگزاری مسابقات کمک خواهند کرد.

تیم شمس آذر قزوین در هفته دوم لیگ برتر، اولین بازی خانگی خود را خواهد داشت؛ در این بازی که ساعت 19 روز چهارشنبه/25 مرداد ماه/ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود، تیم قزوینی مقابل هوادار تهران قرار خواهد گرفت.

بانوان هم می‌توانند برای دیدار این بازی با تهیه بلیط در ورزشگاه حاضر شوند.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز