خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر اقبالیه:

حضور مردم اقبالیه در نماز جمعه پررنگ‌تر از سایر شهرهای استان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۳۳

نایب رئیس شورای شهر اقبالیه گفت: اقبالیه دارای روحیه نشاط و مذهب است و اگر نماز جمعه اقبالیه را با سایر شهرهای استان مقایسه کنیم، می‌بینیم در بعضی روزها جمعیت حاضر به نسبت جمعیت حتی از نماز جماعت قزوین هم بیشتر است و این حضور بدون درنظر گرفتن روزهای ماه رمضان است که نشان دهنده پویایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، خیرالله بیگدلو در نشست خبری که در سالن جلسات شهرداری اقبالیه برگزار شد،گفت: اقبالیه شهری با پتانسیل جمعیتیِ جوان، پویا، بانشاط و ولایی است که کمتر گفته شده است.

نایب رئیس شورای شهر اقبالیه ادامه داد: اگر در موقع نماز به مساجد شهرهای مختلف سر بزنید، در اقبالیه می‌بینیم که در بعضی مواقع حضور به میزانی بالا است که  برای نماز خواندن در مسجد جا نیست؛ ما مقصر هستیم که این فرهنگ را به بیرون اشاعه ندادیم.

وی بیان کرد: مردم اقبالیه در تمام مواقع با جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه و پیرو رهبری است و از نظر مذهبی اگر به داخل خیابان‌ها و کوچه‌ها سر بزنید با وضعیتی که امروز داریم هنوز نشاط، شادابی و مذهبی بودن حس می‌شود.

بیگدلو عنوان کرد: در شورای شهر و شهرداری اقبالیه تلاش شده تا هزینه‌های جاری کاهش و هزینه‌های عمرانی افزایش پیدا کند و در نتیجه میزان هزینه‌های عمرانی به ۶۶ تا ۶۸ و هزینه‌ها جاری به ۳۲ درصد رسیده، در پذشته این نسبت برعکس بوده و میزان هزینه‌های عمرانی کمتر بود.

وی تاکید کرد: نگاه شورای شهر در حوزه‌های عمرانی صرف ایجاد چند جدول و آسفالت نیست و حوزه فرهنگ و ورزش هم مورد توجه قرار دارد که احداث بوستان و زمین فوتبال نشان دهنده این موضوع است، همچنین طرح تفصیلی جدید هم توسعه شهری تمام مناطق را مد نظر قرار  داده است.

نایب رئیس شورای شهر اقبالیه گفت: یک سری ناامنی‌ها هم در اقبالیه وجود داشت که سعی کردیم با استقرار شعب دستگاه قضایی و شورای حل اختلاف این موضوع کنترل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز