خبرگزاری کار ایران

پس از امضای تفاهم نامه؛

بیمارستان 300 تختخوابی موقوفه‌ای در قزوین احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۶۰

نشست مشترک معاونت امور عمرانی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی ،شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار و مقرر شد تفاهم نامه چهار جانبه احداث یک بیمارستان موقوفه‌ای به زودی آماده و به امضا برسد.

به گزارش ایلنا، مهدی رجحانی در نشست بررسی مشکلات بیمارستان‌های استان گفت: مشکلات مراکز درمانی استان زیاد است و ما در صدد آن هستیم تا قدمی در این زمینه برداریم که به توفیقاتی هم رسیده‌ایم و امروز یکی از بزرگترین و بیشترین تخصیص‌های بودجه‌ای در استان مربوط به بیمارستان‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: یکی از ظرفیت‌هایی که در استان قزوین در کنار بخش خصوصی می‌تواند به درمان کمک کند اداره اوقاف و امور خیریه است و می‌توان از این ظرفیت برای خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم در ادمه این نشست با تقدیر از نگاه مثبت اداره اوقاف و امور خیریه به موضوعات بهداشتی و درمانی گفت: بیمارستان‌های استان فرسوده است و ما از برنامه کشوری عقب هستیم اما پروژه‌هایی در استان در دست احداث است که می‌تواند انقلابی را در این حوزه ایجاد کند.

عبدالله دیدبان ادامه داد: لازم است برای خدمت رسانی بهتر برای جمعیت کنونی و جمعیت در حال رشد آینده مراکز درمانی و تخت‌های بیمارستانی اضافه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز