خبرگزاری کار ایران

پایان جشنواره بداهه نویسی "مشق مادر" با معرفی برگزیدگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۱۹۸

برگزیدگان جشنواره بداهه نویسی "مشق مادر" در مراسمی با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در قزوین معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه فلاح پور استان البرز، زهره رئیس الساداتی خراسان شمالی، ملیحه طبسی حبیب آبادی قم، زهرا حاج ابراهیمی، مریم خیام نکویی و زینب صبوری فر اصفهان، فاطمه مقیمی خراسان رضوی، رعنا حاجی نژاد تهران، فاطمه ارجمندی قزوین، فاطمه سعیدی سمنان، پوران نوذری کرمانشاه در بخش نستعلیق این جشنواره به عنوان نفرات برگزیده معرفی و از آنان تجلیل شد.

محدثه بزرگ نیا و زهرا فخر گیلان، زهرا عظیمی مرکزی، زهرا تیموری کرمان، مریم ذوالقدر و فاطمه کاظمی از قزوین نیز نفرات برتر بخش شکسته نستعلیق معرفی و از آنان تجلیل به عمل آمد.

محمد رازقی دبیر جشنواره ملی بداهه نویسی مشق مادر در آئین اختتامیه این رخداد فرهنگی-هنری گفت: نخستین جشنواره بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان «مشق مادر» در رشته‌های نستعلیق و شکسته‌نستعلیق شامل کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین عبارات و اشعار با موضوع مقام زن و مادر با مشارکت ۳۱ استان برگزار شد.

دبیر این جشنواره از شرکت ۵۱۸ بانوی هنرمندان در این رخداد فرهنگی-هنری خبر داد و گفت: ۵۴۴ اثر در ۲ بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه این جشنواره رسید که پس از داوری، ۱۷ اثر برگزیده و ۱۰۳ اثر شایسته تقدیر شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار به ابتکار حوزه هنری استان قزوین ویژه بانوان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی سبب پویایی و حرکت در هنر خوشنویسی خواهد شد.

رازقی با اشاره به داوری جشنواره ملی بداهه نویسی مشق مادر افزود: داوران این جشنواره در بخش نستعلیق اساتید ازهار شرکاء، علی اشرف صندوق آبادی، احمد پیله چی، علی اکبر پگاه، میرحیدر موسوی و احمد ابوطالبیان همچنین داوران بخش شکسته نستعلیق اساتید سید علی فخاری، علی آقا حسینی و بهادر پگاه برعهده داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز