خبرگزاری کار ایران

توسط هلال احمر قزوین صورت گرفت؛

توزیع سه هزار چادر بین زلزله زدگان شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۹۶۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم های امدادی این جمعیت سه هزار چادر بین زلزله زدگان بدل آباد خوی توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حکمت الله هاشمی با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی که منجر به خسارات جانی و مالی به هموطنان شد، از سوی جمعیت هلال احمر به تیم‌های امداد و نجات پنج استان از جمله قزوین برای حضور در محل حادثه و امداد رسانی فراخوان زده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: ۲۰ نیروی امدادگر به همراه چهار خودروی عملیاتی همراه با تجهیزات اسکان و آواربرداری از استان قزوین بلافاصله پس از وقوع زلزله به خوی اعزام شدند.

هاشمی گفت: خدمات امدادی جمعیت هلال احمر پس از تقسیم بندی متمرکز به اردوگاه شهید شیروی و بدل آباد شد که بیشترین حجم خسارات از زلزله را دیده بودند.

وی گفت: در محدوده عملیاتی تعیین شده برای جمعیت هلال احمر ۱۰ هزار حادثه دیده وجود داشت که با این حجم بالای جمیعت و امکانات محدود در روزهای نخست دشواری‌های در انجام کار و نارضایتی‌هایی در مردم به چشم می‌خورد که به مرور با توزیع امکانات شرایط مطلوب‌تر شد.

هاشمی افزود: علاوه بر توزیع چادر و وسایل گرمایشی، مواد غذایی نیز در بین زلزله زدگان این منطقه توزیع شد.

این مسئول اظهار کرد: همکاران ما در حال ارزیابی وضعیت زلزله زدگان هستند تا اگر فردی از امکانات لازم برخوردار نبود، زمینه دسترسی امکانات را برایشان فراهم کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: از شهروندان نیکوکار قزوینی تقاضا داریم کمک‌های غیرنقدی مورد نیاز زلزله زدگان شامل پتو و هیتر برقی را تحویل شعب هلال احمر استان بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز