خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از 26 هزار قزوینی از مشاوره تلفنی بهزیستی استفاده کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۵۳۲

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۲۶ هزار و ۴۴۹ تماس تلفنی به منظور دریافت خدمات مشاوره‌ای در ۹ ماهه امسال با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.

به گزارش ایلنا، علی دهباشی‌پور افزود: سامانه ۱۴۸۰ در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان راه اندازی شده و براساس کارشناسی‌های انجام شده راه اندازی این مرکز باعث تثبیت و بهبود احساس سلامت روانی افراد نیز می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان را مربوط به مسایل خانواده، نوجوان، اختلالات روانپزشکی، چالش‌های پیش از ازدواج، اعتیاد و مشکلات تحصیلی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: انجام طرح‌های غربالگری اضطراب و محب، برگزاری کارگاه‌های اجتماع محور، آموزش پیش از ازدواج و زندگی خانواده از دیگر خدماتی است که با هدف ارتقای سلامت روان جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و درمان اختلالات، پیشگیری و نیز کاهش طلاق به جامعه هدف بهزیستی ارایه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون ۴۹ مرکز مشاوره تحت پوشش بهزیستی در سطح استان قزوین فعالیت دارند که از این تعداد تنها یک مرکز، دولتی و مابقی به صورت غیردولتی فعال هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز