خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری:

کارآفرینی جزء شاخص‌های پنج ساله شهرداری قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۸۸۴

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: در برنامه پنج ساله شهرداری قزوی، توانمندی شهروندان در کارآفرینی از طریق آموزش مرتبط به ویژه برای کودکان و بانوان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، حسین برجی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با اشاره به شاخص‌های کارگروه تخصصی فرهنگی در برنامه پنج ساله شهرداری گفت: میزان مشارکت در شناسایی، ثبت، معرفی و ترویج میراث معنوی شهر با هدفگذاری پنج پروژه، میزان توسعه ورزش همگانی، تحرک شهروندان و ایجاد نشاط از طریق ورزش و تفریحات سالم از قبیل همایش‌های شهری، پیاده روی خانوادگی، ورزش‌های پارکی و آموزش حرکات اصلاحی، از جمله این شاخص‌ها است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: اعتلای جایگاه قزوین به عنوان پایتخت هنرخوشنویسی ایران با برگزاری دوره‌های آموزشی برگزاری مسابقات خوشنویسی و کارگاه‌های آموزشی، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: میزان ارتقای جایگاه گردشگری شهر قزوین با تاکید بر اماکن تاریخی با افزایش تعامل با سمن‌ها و تور لیدرها، افزایش آموزش‌های شهروندی و تولیدات مرتبط با گردشگری شهری، ارتقای ظرفیت‌های باغستان سنتی قزوین به عنوان جاذبه گردشگری و ارتقای ظرفیت‌های اماکن تاریخی و مذهبی و شناسایی و پاسداشت مفاخر و نخبگان شهر قزوین از دیگر شاخص‌های تدوین شده در برنامه پنج ساله شهرداری قزوین است.

در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن بررسی جزئیات این شاخص‌ها بر لزوم توجه به حوزه کسب و کار، کارآفرینی بر تخصصی شدن مراکز فرهنگی شهرداری قزوین تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز