خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار؛

سرپرست فرمانداری تاکستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۵۰

با حکم استاندار قزوین، سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، با حکمی، اسدالله حمزئی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان منصوب کرد.

پیش از این از سال 97 رضا طاهری این سمت را به عهده داشت.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین در کارنامه فعالیت‌ای حمزئی قرار دارد.

در متن این پیام آمده است:

«جناب آقای اسداله حمزئی؛ سلام علیکم

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی که از سرمایه‌های ارزشمند مجموعه وزارت کشور هستید به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانونمداری و عدالت محوری، با تأکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان، در راستای تحقق آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

 تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه‌ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با مردم و نخبگان، ارتقای سرمایه اجتماعی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از منویات رهبری  در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمدمهدی اعلایی؛ استاندار قزوین»

تاکستان آخرین شهرستان‌ قزوین بود که فرماندار آن تغییر کرد، پیش از این فرمانداران شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، بوئین زهرا و آوج منصوب شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز