خبرگزاری کار ایران

مراسم نهم دی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۸۷۶

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین جهت حضور مردم در مراسم 9 دی با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از مردم استان دعوت کرد، این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، از مردم استان برای حضور در مراسم این روز دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین فتنه سال‌های اخیر که با طراحی و برنامه‌ریزی ، نظام استکبار و توسط عوامل خودباخته داخلی اجرا شده بود، پس از ماه‌ها خرابکاری، هنجارشکنی و توهین به ارزش‌ها و مقدسات، سرانجام در هشتم و نهم دی ماه سال 1388 با حضور منسجم و یکپارچه مردم بصیر و ولایتمدار و به عنایات خاص حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با رهبری‌های داهیانه و حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برچیده شد و ملت عزتمند ایران ثابت کردند که با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی، پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه نمی‌دهند آسیبی به این مملکت برسد.

اکنون در دوازدهمین سالروز این حماسه تاریخی، اهالی ولایتمدار و بصیر استان قزوین، همایش‌های مختلفی با عنوان "بصیرت و میثاق امت با ولایت" با حضور اقشار مختلف مردم عزیز و مسئولین گرانقدر استانی در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها در بزرگداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه در دهه بصیرت ومیثاق با ولایت، به رغم شرایط کرونایی و محدودیت‌های مترتب بر آن، ان شاء الله تعالی و با حضور مجاهدانه و نقش آفرینی آحاد مردم حزب الله بصیر و همیشه حاضر در صحنه، با رعایت دقیق اصول بهداشتی، اعم از فاصله اجتماعی و استفاده همگان از ماسک، برگزار خواهد شد.

از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان قزوین دعوت می‌شود با حضور گسترده و مسئولانه در این برنامه‌ها، یکبار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، شهدای عزیز و منویات مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمایند.

گرامیداشت هفتم ونهم دی در گلزار شهدای قزوین، دانشگاه فرهنگیان و مسجد امام خمینی(ره) در روزهای نهم، یازدهم و سیزدهم دی از جمله این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز