خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات و نشست‌های کتابخوانی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۲۴۳

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته دولت و روز کارمند گفت: به مناسبت هفته دولت مسابقه فرهنگی کتاب بانوی اول و همچنین سایر مسابقات و نشست‌های کتابخوانی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، صدیقه ربیعی با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب بانوی اول برای کارمندان استان گفت: باتوجه به همزمانی هفته دولت و ماه محرم مسابقه فرهنگی کتاب بانوی اول برای کارمندان زن استان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: این کتاب روایتی داستانی و تاریخی از زندگی حضرت خدیجه(س) است و در این مسابقه نقش این بانوی بزرگوار در ترویج فرهنگ اسلامی و الگو بودنشان در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌تواننند با مراجعه به سامانهlms.smtc.ac.ir به طور رایگان محتوای کتاب را دریافت کرده و از تاریخ 26 مرداد تا 4 شهریور در آزمون شرکت کنند.

ربیعی گفت: در کنار برگزاری مسابقه سراسری کتاب بانوی اول با همکاری اداره کل کتابخانه‌ها در سطح استان مسابقات و نشست‌های کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقدیر از کارمندان برتر در هفته دولت بیان کرد: همزامان با روز کارمند از طرف معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به قید قرعه به 40 کارمند برتر دستگاه‌های اجرایی جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز