خبرگزاری کار ایران

فولاد هرمزگان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد؛

صعود مقتدرانه با برنامه‌ریزی و تلاش

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۶۴۳

تیم فوتسال فولاد هرمزگان توانست با شکست رعد پدافند هوایی اصفهان مقتدرانه راهی لیگ برتر فوتسال کشور شود تا استان هرمزگان را صاحب دومین سهمیه لیگ برتری در این رشته توپی و محبوب کند.

از سری مسابقات هفته ششم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم فوتسال فولاد هرمزگان در میان حضور بیش از 7 هزار هوادار هرمزگانی در سالن فجر بندرعباس موفق شد با شکست تیم رعد پدافند اصفهان راهی لیگ برتر شود و صعود تاریخی را رقم بزند.

در این دیدار حساس که بیش از سه برابر ظرفیت سالن فجر هواداران مشتاقی را به خود می‌دید که تنها هدفشان پشتیبانی برای صعود فولاد هرمزگان به لیگ برتر بود، قرمزپوشان هرمزگانی با گل‌های ایمان سازوار و احسان سلیمانی توانست از سد نماینده اصفهان عبور کند و با کسب 13 امتیاز به عنوان تیم نخست از گروه دوم مسابقات راهی لیگ برتر شد.

تیم فوتسال فولاد هرمزگان در مرحله نخست این رقابت ها 12 بازی 9 برد، 2 مساوی و یک باخت، 37 گل زده، 13 گل خورده و 29 امتیاز در گروه چهارم مقتدرانه راهی مرحله نهایی شد تا با تیم‌های رعد پدافند هوایی اصفهان، پاس تهران و دلسوختگان قم هم‌گروه شود.

فولاد هرمزگان در این مرحله توانست با کسب 4 برد، یک شکست و یک تساوی، 18 گل زده و 14 گل خورده و کسب 13 امتیاز، توانست از گروه دوم مسابقات راهی لیگ برتر شود تا به همراه پالایش نفت اصفهان فصل آینده در لیگ برتر کشور توپ بزند.

مجتبی بذرافشان، محمدرضا نوروزی، میلاد رجب زاده، امیر رضا مظفری، متین قادری، ایمان سازوار، محمدرضا دهقانی، سبحان شراعی، مهدی زاهدی، احسان فیروزپور، احسان سلیمانی، محمد باقرزاده، علیرضا شیخلر، طهمورث وطنی، محمدرضا شجاعی، محمدرضا زرنگ، محمد آبروشن، امیرحسین بلگوری، بهزاد میری زاده، محمد هاتفی و سینا احمدیان پور بازیکنان فولاد هرمزگان و محمد نورمحیا مدیرتیم، موسی زاهدی سرپرست، علی امیری سرمربی، احمد صالحی، سجاد اکبری زاده، هادی بلالی پور، مهدی حمزه ای مربیان، محمود حمزه پور مشاور فنی، مسعود دیروار پزشکیار و حسین خادمی تدارکات نیز اعضای کادرفنی و اجرایی تیم فولاد هرمزگان را تشکیل دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز