خبرگزاری کار ایران

ثبت رکورد تولید روزانه خط اسید شویی در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۰۸۸

شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با همدلی و استفاده حداکثری از توانایی‌ها و استانداردهای مدیریتی در 26 فروردین با تولید 1 هزار و 306 تن در خط اسیدشویی موفق به ثبت رکورد روزانه جدیدی شدند و رکورد قبلی که در 15 فروردین ماه سال 1402 به میزان 1 هزار و 258 تن به دست آمده بود را ارتقاء دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد امیر کبیر کاشان، با عنایت و مدد خداوند بزرگ کارکنان پر تلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با همدلی و استفاده حداکثری از توانایی‌ها و استانداردهای مدیریتی در 26 فروردین با تولید 1 هزار و 306 تن در خط اسیدشویی موفق به ثبت رکورد روزانه جدیدی شدند و رکورد قبلی که در 15 فروردین ماه سال 1402 به میزان 1 هزار و 258 تن به دست آمده بود را ارتقاء دادند.

بدون شک کسب رکورد جدید نشان از مسئولیت‌پذیری، همدلی و کارتیمی فولاد مردان می‌باشد که نتیجه آن غرور و سربلندی برای مجموعه شرکت فولاد امیر کبیر کاشان و صنعت فولاد کشور است.

این موفقیت را به کلیه کارکنان و ذی‌نفعان شرکت فولاد امیر کبیر کاشان تبریک می گوییم. امید است با تلاش و همت کلیه همکاران شاهد افتخارات جدید در سال جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز