خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت دوازدهمین سالروز افتتاحیه شرکت؛

بالندگی فولاد هرمزگان در دوازدهمین سال افتتاح

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۶۷

عطاالله معروفخانی به مناسبت سالروز افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

دوازدهم دی‌ماه امسال، دوازدهمین سالروز بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان است،

شرکتی پویا و متعالی که با تکیه‌بر دانش و تلاش صنعت فولاد کشور و نیروهای مستعد، متعهد و متخصص خود دستاوردهای بسیاری را در تولید و فروش محصولات به دست آورده و عواید مادی و معنوی توفیقات آن در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و ملی برای مردم منطقه، صنعتگران و رونق اقتصادی کشور ملموس و محسوس است.

باور قبلی دست‌اندرکاران، صنعتگران و همکاران فولاد هرمزگان این است که توفیقات حاصل‌شده در این واحد صنعتی مورد توجه و عنایت باری‌تعالی و در ادامه استمرار نقشه راه صنعتی کشور و توسع صنعت فولاد کشور در راستای تأمین منافع ملت بوده و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در حمایت مستمر از تولید ملی، تدابیر وزارت محترم صمت و راهبری‌ها، هدایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های شرکت فولاد مبارکه در ارتقا منزلت این شرکت تأثیرگذار بوده است.

به‌یقین تحقق اهداف این شرکت، در سایه مجاهدت شبانه‌روزی، متعهدانه و دلسوزانه تمامی همکاران شرکت از مدیران و کارکنان و کارگران نواحی مختلف و خانواده محترم ایشان و تأمین‌کنندگان و پیمانکاران متعدد بوده و بالندگی فولاد هرمزگان در دوازدهمین سال، نشان از ثمربخشی اقدامات انجام‌شده در رونق تولید و اقتصاد و معیشت مردم و تأمین منافع ملی بوده که شایسته تحسین و تقدیر است.

کامیابی، موفقیت، سلامتی، سربلندی و توفیقات متعدد تمامی همکاران گران‌قدر و پرتلاش شرکت فولاد هرمزگان درصحنه‌های مختلف زندگی را از خداوند منان خواستارم و امیدوارم جایگاه و منزلت شرکت فولاد هرمزگان روزبه‌روز ارتقا یابد.

عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز