خبرگزاری کار ایران

برنامه خاصی در نظر گرفتیم؛

شمس: ۶ امتیاز از ماهان و گیتی‌پسند می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۴۹

سرمربی تیم دبیری تبریز گفت: تمام شش امتیاز بازی برابر تیم های ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان را کسب کرده و گام بزرگی به سوی قهرمانی برخواهیم داشت.

سرمربی تیم دبیری تبریز گفت: تمام ۶ امتیاز بازی برابر تیم‌های ماهان قم و گیتی‌پسند اصفهان را کسب کرده و گام بزرگی به سوی قهرمانی برخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، حسین شمس در مورد پیروزی تیمش برابر مقاومت‌البرز اظهار داشت: حریف تیم خوب و جوانی بود که انگیزه بسیاری برای بازی مقابل ما داشت و تنها به دلیل اینکه بازیکنان این تیم دیر دور هم جمع شده بودند کمی ناهماهنگ بودند، ولی این تیم در ادامه مسابقات نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

شمس افزود: در بازی برابر مقاومت تیم ما خوب و حرفه‌ای بازی کرد و گل زود هنگامی به ثمر رساندیم و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در مورد بازی تیمش با ماهان قم گفت: تردید نکنید ما روز شنبه در حضور تماشاگران خود برای پیروزی به مصاف تیم ماهان می‌رویم و برای ۲ هفته آینده و برای بازی با تیم‌های ماهان و گیتی‌پسند برنامه خاصی داشته و مطمئن باشید با کسب ۶ امتیاز گام بزرگی به سوی قهرمانی لیگ برتر فوتسال برخواهیم داشت.

تیم فوتسال دبیری‌تبریز در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز میزبان تیم ماهان قم است. تیم ماهان با ۹ امتیاز در صدر جدول بوده و دبیری تبریز با ۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز