خبرگزاری کار ایران

نیم نگاهی به صعود داریم؛

آیت الهی: باشگاه‌ها باید با تیم ملی امید همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۲۸

اگر باشگاه‌ها با این تیم همکاری نکنند نمی‌توان آینده‌ای خوبی را برای ملی‌پوشان امید ترسیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون درباره وضعیت تیم ملی امید گفت: متاسفانه باشگاهها با تیم ملی امید همکاری نمی کنند و روند اردوهای این تیم به خوبی پیش نمی رود.

به گزارش ایلنا، سید محمد هادی آیت‌الهی گفت: علیرغم انتظارمان، برخی از باشگاه‌ها با تیم ملی امید همکاری نکرده و این تیم با ۱۸ بازیکن به اردوی ارمنستان اعزام شد. اگر باشگاه‌ها با این تیم همکاری نکنند نمی توان آینده ای خوبی را برای ملی پوشان امید ترسیم کرد.

وی در ادامه درباره اولین دیدار تدارکاتی امید برابر ارمنستان گفت: اولین دیدار تدارکاتی تیم ملی امید روز دوشنبه برگزار شد و علیرغم اینکه بازیکنان در پست‌های خود نبودند و به ضرورت در پست‌های تعیین شده حضور داشتند، بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند. بر خلاف جریان پایاپای بازی، در دقیقه ۹۲ بر اثر سهل‌انگاری بر روی ضربه ایستگاهی، ارمنستان به گل برتری رسید. مطمئن هستم اگر این تیم تمامی نفرات خود را در اختیار داشته باشد، با آمادگی خوب در مسابقات حضور خواهد داشت. مهمترین دغدغه ما عدم حضور بازیکنان در اردوها و بازی‌های تدارکاتی است و به همین خاطر جلسه اضطراری روز یکشنبه ۱۹ مردادماه با کادرفنی و سپس با رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ برگزار خواهیم کرد تا وضعیت این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی مشخص شود. این تیم به همکاری باشگاه‌ها، سازمان لیگ و تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیاز دارد تا بتواند در بازی‌های آسیایی عملکرد مطلوبی داشته باشد و اگر غیر از این باشد مسلما نمی توان انتظارات مردم و مسئولین ورزش را بر آورده شود.

آیت‌الهی در ادامه درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان گفت: این تیم هم اکنون تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می‌کند و اگر مشکلات‌شان برای حضور در آلمان رفع شود، به این کشور اعزام می‌شوند در غیر این‌صورت سعی خواهیم کرد تا بازی تدارکاتی و یا اردوی دیگری را در نظر بگیریم. ضمن اینکه این تیم یک اردوی برون مرزی در چین را پیش رو دارد و دو بازی دوستانه با تیم‌های مکزیک و چین برگزار خواهد کرد و پس از آن به کیش اعزام خواهند شد و علاوه بر برپایی اردوی تدارکاتی، دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال جوانان قطر نیز برگزار می کنند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درمورد وضعیت تیم ملی نوجوانان گفت: این تیم نیز اردوهای تدارکاتی خود را برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های آسیایی تایلند برگزار می‌کند. نوجوانان هم اکنون در ژاپن هستند و پس از برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی به تهران خواهند آمد و سپس ۲ مرحله اردوی تدارکاتی را برگزار و در نهایت به تایلند اعزام می‌شوند. این تیم وضعیت خوبی دارد و امیدوار هستیم با توجه به تدارکات خوبی که برایشان در نظر گرفته شده؛ در تایلند عملکرد موفقی داشته باشند.

وی در ادامه درخصوص تیم ملی زیر ۱۶ سال دختران گفت: متاسفانه به دلیل اینکه اکثر تیم‌های آسیایی در رده‌های پایه فعال نیستند و یا حریفان ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند، نمی‌توانیم بازی‌های برون‌مرزی برایشان در نظر بگیریم. طبق آخرین نشست کمیته فنی که با کادر این تیم داشتیم مقرر شد تا اردوها و بازی‌های تدارکاتی این رده سنی را در شهرستان‌ها برگزار کنیم تا آمادگی بازیکنان حفظ شود. هدف ما از اعزام این تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب تجربه است. ضمن اینکه نیم نگاهی به صعود داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز