خبرگزاری کار ایران

علی قلبی پاک و مهربان داشت؛

مهریزی: کریمی فرمانده شجاع استیل‌آذین بود / مسئولان اجازه ندهند کریمی از فوتبال دور شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۷۰

فکر می‌کردم علی کریمی همین روزها از فوتبال خداحافظی کند چون ۳۵ سال سن دارد و دوری از بچه‌هایش برایش سخت بود، اما ای کاش این خداحافظی قشنگ‌تر و با پیراهن پرسپولیس اتفاق می‌افتاد.

مدیرعامل سابق باشگاه استیل آذین گفت: فکر می‌کردم علی کریمی همین روزها از فوتبال خداحافظی کند چون ۳۵ سال سن دارد و دوری از بچه‌هایش برایش سخت بود، اما ای کاش این خداحافظی قشنگ‌تر و با پیراهن پرسپولیس اتفاق می‌افتاد.

امیر مهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در دوران استیل‌آذین و وقتی که با علی کریمی قرارداد بستیم، او را به عنوان یک فرمانده انتخاب کردیم و در هر بازی که او را نداشتیم شالوده تیم ما به هم می‌ریخت. بازیکنان تیم ما هم از بازی کردن کنار علی کریمی لذت می‌بردند و کریمی در تیم ما یک همدلی و شجاعت به وجود آورده بود چون خودش شجاع بود و این شجاعت را به همه تیم منتقل کرده بود.

وی ادامه داد: همه یکدل شده بودند و علی‌رغم اینکه همه فکر می‌کردند اگر کریمی در تیمی باشد آن تیم را به هم می‌ریزد، اما باعثشده بود تیم ما یکدل شود. علی کریمی قلبی پاک و مهربان داشت و علیرغم چهره‌‌ای که نشان می‌داد اینطوری نیست، اما یکی از مهربان‌ترین بازیکنانی بود که در دوران فعالیتم در فوتبال دیدم.

مهریزی افزود: فکر می‌کردم که علی کریمی همین روزها از فوتبال خداحافظی کند، چون ۳۵ سال سن دارد و دوری از بچه‌هایش برایش سخت بود، اما ای کاش این خداحافظی قشنگ‌تر و با پیراهن پرسپولیس اتفاق می‌افتاد هر چند الان هم مشکلی نیست چون هواداران دوستش دارند و امیدوارم علی کریمی با دانشی که دارد دوباره و در لباس مربی یا هر سمتی که خودش دوست دارد به فوتبال برگردد چون فوتبال متعلق به علی کریمی و امثال او است. رفتن او، مهدوی‌کیا، دایی و باقری یک ضایعه جبران‌ناپذیر برای فوتبال است. بودن آنها برای فوتبال خیلی حسن دارد و مسئولین ما باید به این موضوع توجه کنند و اجازه ندهند سرمایه‌های ما از دست برود، مثل احمدرضا عابدزاده که دو سال از ایران دور بود و به آمریکا رفت.

وی در پایان در مورد بهترین خاطره‌اش از علی کریمی گفت: بهترین خاطره‌ام مربوط به بازی پرسپولیس و استیل‌آذین است که کریمی با پیراهن استیل‌آذین به میدان رفت، اما بعد از برد ما مقابل پرسپولیس غم و اندوه زیادی در صورت کریمی پیدا بود. کریمی در آن بازی پیراهن استیل‌آذین را درآورد و به زمین انداخت و خیلی‌ها خواستند به خاطر این حرکت من و او را مقابل هم قرار دهند، اما این حرکت کریمی ناشی از تعصب او نسبت به پرسپولیس بود و هیچ‌وقت از این حرمت کریمی ناراحت نشدم چون هم خوشحالی کریمی را از اینکه تیمش برده بود را می‌دیدم و هم ناراحتی‌اش را از باخت تیم محبوبش دیدم. فقط امثال علی کریمی چنین رفتاری را بروز می‌دهند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز