خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس کمبود بازیکن ندارد؛

رحیمی: سید جلال حسینی پیشنهاد خارجی دارد / مشکل خلعتبری امروز حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۹۳۴

به حسینی گفته ایم که به جایی غیر از پرسپولیس فکر نکند اما به هر حال بعد از جام جهانی بازیکنانی در سطح سید جلال پیشنهادهای خارجی هم دارند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به حضور موفق این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: پرسپولیس را برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بسته ایم و مشکل کمبود بازیکن نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رحیمی ضمن بیان این مطلب افزود: تاکنون حضور سوشا مکانی، دغاغله، رضا نوروزی، احمد نوراللهی در تیم پرسپولیس قطعی شده و با تمدید قرارداد چند بازیکن فصل گذشته تیم یکپارچه، جوان و قدرتمندی را برای فصل بعد آماده خواهیم کرد.

وی با اشاره به مذاکرات باشگاه پرسپولیس و باشگاه عجمان امارات برای حل مشکل خلعتبری تصریح کرد: ظرف روزهای اخیر مذاکرات و تعامل خوبی با مسئولان باشگاه عجمان داشتیم و با تعاملی دو سویه می‌توانیم مشکل خلعتبری را حل کنیم.

رحیمی افزود: تصور می‌کنم حداکثر امروز این مشکل حل شود و بتوانیم خلعتبری را همچنان در خدمت تیم پرسپولیس داشته باشیم هر چند او چند پیشنهاد داخلی دیگر نیز دارد و با توجه به سقف تعیین شده برای باشگاه کار سختی برای حفظ این بازیکن خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت تمدید قرارداد سید جلال حسینی نیز یادآور شد: پیش از سفر تیم ملی به جام جهانی مذاکراتی را شخصا با او انجام دادم و به توافقاتی دست یافتیم. پس از بازگشت از جام جهانی از طریق بردار او با وی در ارتباط هستیم و امیدواریم شرایطی را فراهم کنیم تا او همچنان در خدمت باشگاه پرسپولیس باشد.

رحیمی یادآور شد: به حسینی گفته ایم که به جایی غیر از پرسپولیس فکر نکند اما به هر حال بعد از جام جهانی بازیکنانی در سطح سید جلال پیشنهادهای خارجی هم دارند و امیدوارم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا او همچنان درفصل جاری در تیم پرسپولیس بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز