خبرگزاری کار ایران

مردم به بازی جوانمردانه اهمیت می دهند؛

ندیمی: بازی ایران در خور ستایش بود / برای ماندن کی روش باید بهترین تصمیم اتخاذ شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۸۹

بازیکنان ما نشان دادند می توان با هماهنگی و همدلی به نتیجه دلخواه دست یافت و هم چنین مردم ایران نشان دادند به غیرت و بازی جوانمردانه توجه بیشتری دارند تا کسب نتیجه.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تمدید قرارداد با سرمربی تیم ملی ایران گفت: ما موافق ماندن کی روش هستیم، در این خصوص باید با کمک مسئولان در دولت بهترین تصمیم گرفته شود.

به گزارش ایلنا، ایرج ندیمی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از بازی در خور ستایش تیم ملی ایران مقابل آرژانتین اظهار داشت: شب گذشته چندین اتفاق خوب و مهم افتاد؛ نخست اینکه بازیکنان ما نشان دادند می توان با هماهنگی و همدلی به نتیجه دلخواه دست یافت و هم چنین مردم ایران نشان دادند به غیرت و بازی جوانمردانه توجه بیشتری دارند تا کسب نتیجه.

وی خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که با بازی دیشب نتیجه چندان اهمیت ندارد. چرا که ما در برابر ستاره های فوتبال جهان خوب ظاهر شدیم و در واقع این تیم ایران بود که پیروز میدان شد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ناداوری بازی ایران و آرژانتین اشاره و عنوان کرد: بازیکن ایرانی خطا می کند و کارت زرد می گیرد و زمانی که خطا روی بچه های ما انجام می شود بدون هیچ اخطاری از کنار آن می گذرند.

وی افزود: همه این اتفاقات دست در دست هم داد تا نتیجه در دقایق پایانی بازی برخلاف تصور همگان طور دیگری رقم بخورد، ‌ اما در مجموع بسیار خوشحالیم که پتانسیل و استعداد فوتبال ایران مانند والیبال اش به دنیا نشان داده شد.

ندیمی در ادامه بازی با بوسنی را بازی حساس دانست و گفت: هم ما انگیزه زیادی برای گرفتن نتیجه در بازی بعدی داریم ‌هم بوسنی هرزگوین. تیم ملی فوتبال ایران باید مثل بازی شب گذشته ظاهر شود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تمدید قرارداد با سرمربی تیم ملی ایران گفت: ما موافق ماندن کی روش هستیم و در این خصوص باید با کمک مسوولان در دولت بهترین تصمیم گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز