خبرگزاری کار ایران

در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی آفریقا؛

تیم ملی فوتبال ایران حریف خود را گلباران کرد / انصاریفرد گلزن‌ترین مهاجم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۲۲

پیام صادقیان، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاریفرد(۲ گل) گل های ایران را به ثمر رساندند. این اولین بازی تدارکاتی تیم ملی ایران در آفریقای جنوبی بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی موفق شد برابر تیم باشگاهی موروکا سوآلوز به یک پیروزی پرگل دست یابد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آماده سازی آفریقای جنوبی به سر می‌برد، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مجموعه ورزشی ایتالیایی ژوهانسبورگ در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم باشگاهی موروکا سوآلوز رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به اتمام رسید.

پیام صادقیان، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاریفرد(۲ گل) گل های ایران را به ثمر رساندند. این اولین بازی تدارکاتی تیم ملی ایران در آفریقای جنوبی بود. حدود ۲۰ تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند. تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با پیراهن قرمز به مصاف حریف آفریقایی خود رفت.

تیم موروکا سوآلوز در حال حاضر در بین ۱۶ تیم لیگ آفریقای جنوبی، در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران که اردوی خود را از چهارشنبه گذشته در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی آغاز کرده در حال حاضر با ۲۱ ملی پوش کار خود را پیگیری می‌کند و قرار است در این اردو علاوه بر بازی با دیگر تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی، روز ۱۰ اردیبهشت با تیم ملی موزامبیک هم دیدار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز