خبرگزاری کار ایران

نفس رویانیان برای من حق است؛

عربشاهی: علی پروین کارشکنی می‌کند / نمی‌توانم سکوت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۳۱

از وقتی پرسپولیس نتیجه گرفته، مربی را اذیت کرده‌اند، تیم را به حاشیه برده‌اند. الان باید از دایی حمایت کنیم چون سرمربی تیم است. من از دایی حمایت می‌کنم…

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: محمد رویانیان حق دارد از من ناراحت باشد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: محمد رویانیان حق دارد از من ناراحت باشد چون از بدو ورودش به پرسپولیس دوست داشت پیشکسوتان پرسپولیس با هم دوست و رفیق و برادر باشند و همدیگر را حمایت کنند، الان هم هر چه سردار بگوید؛ درست می‌گوید اما وقتی می‌گوییم پرسپولیس یعنی همه و من به تنهایی همه پرسپولیس نیستم و باید همه از تیم حمایت کنیم.

وی افزود: اگر سرمربی پرسپولیس را محروم می‌کنند ما که پیشکسوت تیم هستیم باید ناراحت و دل نگران باشیم. شما اتفاقات امسال را ببیند؛ از وقتی پرسپولیس نتیجه گرفته، مربی را اذیت کرده‌اند، تیم را به حاشیه برده‌اند. الان باید از دایی حمایت کنیم چون سرمربی تیم است. من از دایی حمایت می‌کنم همانطور که وقتی استیلی و پیروانی سرمربی پرسپولیس بودند از آنها هم حمایت کردم.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: سردار رویانیان به خاطر حرف‌هایی که در مورد علی پروین زدم، ناراحت شده است. من دوست ندارم بین استاد و شاگرد تنش درست کنم. من ۱۳ سال شاگرد علی پروین بودم و با تمام وجود برایش بازی کردم و اگر ۵ دقیقه دیر می‌رسیدم، علی پروین استرس می‌گرفت، پس الآن هم حق دارم بگویم وحید قلیچ گوشه بیمارستان افتاده و چشم به راه پیشکسوتان و استاد خودش است. وقتی می‌بینم بهروز سلطانی لنگ اجاره خانه‌اش است و روح‌اله عبادزاده لنگ ۱۰۰ هزار تومان است، دلم آتش می‌گیرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس الآن دارد وارد بورس می‌شود. پرسپولیس مال پیشکسوتان پرسپولیس است و تمام دغدغه ما این است که پرسپولیس دست بچه‌های پرسپولیس باشد. شرکت پیشکسوتان پرسپولیس ۱۱۵ نفر عضو دارد و نباید ۱۰۰ نفر این طرف و ۱۵ نفر آن طرف باشند. من می‌دانم که پروین دارد نسبت به خرید باشگاه پرسپولیس کارشکنی می‌کند و به همین دلیل نمی‌توانم ساکت بمانم. هدف ما این است که شرکت پیشکسوتان باشگاه را بخرد چون باشگاه متعلق به پیشکسوتانی است که سال‌های سال برایش زحمت کشیده‌اند اما وقتی پروین جبهه‌گیری می‌کند، من که نماینده ۱۱۵ پیشکسوت پرسپولیس هستم، چطوری می‌توانم چشم پوشی کنم؟ در این شرایط مجبورم حرفم را بزنم.

عربشاهی در پایان گفت: وقتی رویانیان چنین حرفی را می‌زند، من با چشم باز و گوش شنوا حرف‌هایش را می‌شنوم و برایم قابل احترام است چون نفس سردار برای من حق است. من هیچ پولی از صندوق پیشکسوتان و باشگاه پرسپولیس نمی‌گیریم و اگر اینطوری حرف می‌زنم دلم برای پرسپولیس و پیشکسوتان باشگاه می‌سوزد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز