خبرگزاری کار ایران

اشتباهات بچه‌گانه‌ای مرتکب شدیم؛

فنایی: شکست دور رفت مقابل راه‌آهن را تلافی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۱۲

ما وقتی توپ را از دست می دهیم سازمان تیمی مان به هم می ریزد و باید این مشکلات را حل کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان و دروازه‌بان ما مقابل داماش گیلان تمرکز نداشتند و به همین دلیل باختیم.

داوود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل داماش گیلان دروازه‌بان و بازیکنان ما تمرکز نداشتند و اشتباهات بچه‌گانه‌ای داشتیم که باید روی این مسائل کار کنیم تا مشکلات‌ خود را حل کنیم. داماش چند بازیکن خودش را نداشت و فکر می‌کنم برای مساوی آمده بودند اما بردند و ۳ امتیاز را گرفتند. وقتی توپ را از دست می‌دهیم سازمان تیمی ما به هم می‌ریزد و باید این مشکلات را حل کنیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: این هفته با راه آهن بازی داریم. راه آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ است اما هنوز نتیجه نگرفته است. در دور رفت ۳ بر صفر به راه‌آهن باختیم که این هفته هم برای تلافی می‌رویم و هم برای ۳ امتیاز، البته بازی در خانه راه آهن است و کار سختی داریم اما ما هم سایپا هستیم و با تلاش بچه‌ها ۳ امتیاز بازی را می‌گیریم تا جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

فنایی همچنین متذکر شد: در شروع لیگ و با توجه به تیمی که بستیم، کسی از ما توقع کسب سهمیه آسیا نداشت، اما وقتی در نیم فصل اول نتیجه گرفتیم، تفکرات بچه‌ها فرق کرد و الآن همه هدف ما کسب سهمیه آسیا است. بچه‌های ما می‌توانند به این موضوع فکر کنند هر چند که کار خیلی سختی است و باید تلاش زیادی کنیم تا سهمیه آسیا را بگیریم. به هر حال تیم‌های دیگر هم دنبال سهمیه هستند و کار ما سخت است.

وی در پایان گفت: الآن یک مقدار مشکل مالی داریم و بچه‌ها باید تحمل کنند چون اگر نتیجه بگیرند می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند. بچه‌های ما می‌توانند جزو ۴-۵ تیم اول جدول باشند و با تلاش و همت می‌توانند سهمیه آسیا را بگیرند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز