خبرگزاری کار ایران

کارشناس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول:

تحولی عظیم در شبکه تلفن همراه با ظهور نسل پنجم اینترنت/ آشنایی با آخرین دستاوردهای همراه اول در نمایشگاه تلکام+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۹۲۸

فاطمه بختیاری گفت: رویداد 5G اولین فراخوانی است که در حوزه یوزکیس‌های 5G اجرا شده است. این فراخوان ابتدای آذر ماه سال جاری منتشر شده است و از استارتاپ‌ها، تیم‌ها و شرکت‌هایی که از زیرساخت‌های 5G استفاده می‌کنند دعوت می‌کند.

فاطمه بختیاری در گفتگو با ایلنا؛ در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) گفت: استقبال از نمایشگاه بسیار خوب بود و افراد زیادی با آخرین دستاوردهای همراه اول آشنا شدند.  

وی ادامه داد: فناوری 5G دارای تازه ترین و سریع‌ترین شبکه تلفن همراه است و همچنین متصل کننده همه چیز از اشیاء تا گوشی‌ موبایل، ارتقا دهنده و توانمندساز کاربردهای جدید در صنایع است. علاوه بر این در کاهش تأخیرات ارتباطی در صنایع و کسب و کارهای مختلف کاربرد دارد. افزایش زیرساخت این فناوری موجب توسعه کسب و کارها در صنایع و بهبود عملکرد در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، شهر هوشمند، امنیت عمومی، سلامت، سرگرمی، آموزش،  تولید، کشاورزی، معدن و انرژی می‌شود.

حجم ویدیو: ۲۴۸.۲۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز