خبرگزاری کار ایران

خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با پات لایف

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۲۷۱

امکان خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت از طریق اپلیکیشن پات لایف و #788* فراهم شد.

سرویس خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با همکاری شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بیمه تجارت نو از طریق اپلیکیشن پات لایف و سامانه #788* در دسترس است. کاربران پات لایف می‌توانند با ورود به بخش بیمه و انتخاب گزینه موبیمه، بر اساس مدل گوشی همراه و یا تبلت خود نسبت به خرید بیمه تجهیزات الکترونیکی (ویژه گوشی‌های همراه و دستگاه‌های تبلت) اقدام کنند.  همچنین لینک خرید بیمه موبایل و تبلت با شماره گیری کد دستوری #818*788* به راحتی در دسترس همگان است.

بیمه نامه تجهیزات الکترونیکی تجارت نو می‌تواند موبایل یا تبلت شما را در مقابل خسارت‌های احتمالی مانند شکستگی LCD ، نفوذ مایعات، آتش سوزی، نوسانات برق، سرقت با  شکست حرز و .... بیمه کند.

یکی از چالش‌های صدور بیمه برای تجهیزات الکترونیکی، صحت سنجی و اطمینان از سلامت این نوع تجهیزات در زمان ثبت بیمه است، که موبیمه (فروش آنلاین بیمه موبایل و تبلت) این مشکل را از طریق تست‌های مختلف در زمان خرید آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان و خریداران جهت دریافت تائید سلامت تجهیزات الکترونیکی حل نموده است. این حرکت، حرکتی نو و جدید در صنعت بیمه کشور است و فروش بیمه نامه در بستر اپلیکیشن "پات لایف" درراستای همکاری‌های پِی‌تِک و اینشورتِک می‌باشد که با همدلی دو مجموعه ایران کیش و بیمه تجارت نو عملیاتی شده است.

اپلیکیشن پات لایف از طریق گوگل پلی، بازار و لینک  https://putlife.app/download/  قابل دانلود است.

همچنین از طریق لینک https://putlife.app/faq-bimeh/ می‌توانید پاسخ سوالات متداول بیمه موبایل و تبلت را مشاهده فرمایید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز