خبرگزاری کار ایران

رالی خودروهای تاریخی «جام گردشگری» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۲۹۴

رالی تور خانوادگی وسیله‌های نقلیه تاریخی «جام گردشگری» گرامیداشت روز جهانی گردشگری و هفته دفاع مقدس، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رالی تورخانوادگی روزهای پنج‌شنبه سوم و جمعه چهارم مهر ماه ۱۳۹۹ در مسیر کرج به طالقان برگزار خواهد شد.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و هیأت موتور سواری و اتومبیلرانی استان البرز در برگزاری رالی تورخانوادگی وسیله‌های نقلیه تاریخی «جام گردشگری» مشارکت دارند.

از مهمترین اهداف برگزاری این رالی می توان به گرامیداشت روز و هفته گردشگری و هفته دفاع مقدس، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد امکان گردهمایی مالکان و دارندگان وسیله‌های نقلیه تاریخی در راستای کمک به شناسایی و صیانت از این گنجینه‌های ارزشمند فرهنگی صنعتی، اشاره کرد.

این رالی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از شهر کرج در استان البرز آغاز شده و پس از عبور از مهرشهر و بازدید از مجموعه تاریخی کاخ مروارید ادامه خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان در پایان به طالقان رسیده و پس از یک شب اقامت و بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهرستان به این رویداد خاتمه می‌دهند.

علاقه‌مندان به حضو در این رویداد می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۶۲۷۹۲۲ بهمن محمدپور تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز