خبرگزاری کار ایران

تقدیر از دو خبرنگار منتشر کننده خبر گورخوابی در لامبورگینى

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۲۹۴

مریم روستایى و سعید غلام حسینى دو خبرنگاری که پدیدیه گورخوابی را اطلاع‌رسانی کرده بودند شب گذشته پس از نمایش «لامبورگینی» تقدیر شدند.

به گزارش ایلنا، اشکان خطیبى شب گذشته در پایان نمایش «لامبورگینی» چنین گفت: «امشب شب مهمى براى ماست؛ امروز ١٧ مرداد روز خبرنگار نامگذارى شده است، روز کسانى که اگر حداقل در اینجایى که ما در آن زندگى مى‌کنیم نباشند، همه‌چیز انکار مى‌شود و نه فقط پدیده‌هاى زیرزمینى.

وى در ادامه گفت: دعوت مى‌کنم از دو عزیزى که اولین بار با قلمشان مقاله‌اى نوشتند و تصاویرى را ثبت کردند تا ایران و جهان را متوجه پدیده ناجور، ناگوار و زشت گورخوابى کنند، مریم روستایى و سعید غلام حسینى.

لامبورگینى اثرى اجتماعى است که دو واقعه گورخواب‌ها و ساختمان پلاسکو را با دیدگاه سیامک صفرى روى صحنه مى‌برد.

در این نمایش اشکان خطیبى در کنار سیامک صفرى به ایفاى نقش مى‌پردازد، همچنین ایده ابوطالبى طراحى و اجراى حرکت را برعهده دارد.

از دیگر عوامل مى‌توان به سهیل دانش اشراقى (مدیر هنرى)، ایمان یزدى (مجرى طرح)، مرتضى نجفى (طراح نور)، سهیل دانش اشراقى و بهار نرگسى (طراح صحنه و لباس) روزبه خورزنى (طراح صدا)، ندا عقیقى (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، مصطفى پیرهادى (عکاس)، سارا حدادى (مدیر روابط عمومى و مشاور تبلیغات-مکث)، پوریا سورى (مشاور رسانه‌اى در حوزه اجتماعى)، بهمن بابازاده (مشاور رسانه‌اى در حوزه موسیقى)، آریان امیرخان (فیلم نیوز) و تئاترباز‌ها (حامیان مجازى) سهیل دانش اشراقى، امیرحسام میرصادقى (تیزر)، حامد حکیمى (طراح گرافیک)، امیرحسام میرصادقى (موشن گرافیک و انیمشن) و... اشاره کرد.

تئا‌تر لامبورگینى تنها تا ٢١ مرداد در پردیس تئا‌تر شهرزاد اجرا خواهد داشت، علاقه‌مندان مى‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه سالن نمایشى مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز