خبرگزاری کار ایران

«مسئولیت شکستن سکوت مطلق» در تالار مولوی

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۷۵۰

نمایش «مسئولیت شکستن سکوت مطلق» به کارگردانی شیوا مسعودی و به تهیه‌کنندگی رضا صمدپور در تالار مولوی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «شکستن مسئولیت سکوت مطلق» به کارگردانی شیوا مسعودی و تهیه‌کنندگی رضا صمدپور و با بازی نگین کشفی، متین گودرزی، سارا شاهرودیان، اسماعیل کمالی دهقان، بهداد بلیغ‌فر و ساینا سراج است که در فروردین و اردیبهشت 96 در سالن مولوی به صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش آمده است:

نمایش درباره‌ی عروسی است و در سه بخش روایت می‌شود: پیش از عروسی هنگام عروسی و پس از عروسی. هر بخش از ۳ تا ۴ اپیزود ساخته‌شده که گفتمان انتقادی درباره‌ی عروسی، بیان دغدغه‌های عروس در موقعیت جدید و تقابل سنت و مدرنیته در این آیین کهن اجتماعی است.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از نویسندگان: مونا احمدی، حسین معارف، مدیر تولید: ایمان آخوندی یزدی، طراح موسیقی: محمدرضا جدیدی،‌ طراح صحنه: مصطفی مرادیان، طراح و سازنده‌ی پیکره‌ها: منیر مولوی زاده، طراح لباس: زهره بهروزی نیا، طراح نور: میلاد حسینی شکیب، طراح پوستر و بروشور: ملیحه غلام‌زاده، طراح گریم: افسانه قلی زاده، طراح ویدیو و مشاور کارگردان: سعیده رمضان زاده، دستیار کارگردان: ریحانه کوثری مهر، مدیر صحنه: آزاده حیدری، عکاس: منصوره رمضان زاده. امیر خدامی، دوخت لباس: محبوبه مددی، مشاور تبلیغات: سارا حدادی، مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، روابط عمومی: یاسمن طاهری، تهیه‌کننده: رضا صمدپور.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز