خبرگزاری کار ایران

اکبر عبدی روزهای پنجشنبه و جمعه در تلویزیون

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ۹و ۱۰ مهر به مناسبت عید سعید غدیر خم با مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» می‌ه‌مان خانه مخاطبان شبکه دو می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکبر عبدی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «محله گل‌وبلبل» پیوست.

بازیگر مجموعه‌های نوستالژیک «محله بروبیا» و «محله بهداشت» از پنجشنبه ساکن «محل گل‌وبلبل» می‌شود تا با ایفای نقش متفاوتی برای کودکان و نوجوانان امروز هم خاطره‌سازی کند. اکبر عبدی در این مجموعه نقش عموی «پورنگ» را ایفا می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «محله گل‌ و بلبل» به تهیه‌‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده و کارگردانی احمد درویش‌علی‌پور کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که با همراهی ۱۵ بازیگر نام‌آشنا سینما و تلویزیون تولید می‌شود و هر بار با تدارک ماجراهای جالبی می‌کوشد نکات تربیتی موردنیاز را به بچه‌ها آموزش بدهد.

 این مجموعه تلویزیونی روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۸: ۴۵ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۵ خواهد بود.

داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، ‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند، ‌ امیرنوری، ‌ امیرمحمد متقیان، امیر سهیلی، نعیمه نظام‌دوست، ابراهیم شفیعی، آرش میراحمدی، عرفان به‌رزین و حمید کاشانی به ترتیب در نقش‌های عموپورنگ، خانم میوه فروش، ‌ نانوای محل، ‌ کتابفروش سیار، ‌ گل فروش محل، گلدون خان، مادر عموپورنگ، ‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا، ‌ بچه مردم و قلهک در محله «گل و بلبل» نقش‌آفرینی می‌کند.

کد خبر : ۳۰۸۸۱۲