خبرگزاری کار ایران

تجربه‌های یک بانوی تهیه‌کننده در جشنواره پژواک

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۹۱

اکرم رضایی، برنامه ساز مرکز آذربایجان شرقی با تاکید بر این موضوع که بعد از گذشت چند سال فعالیت در رادیو همچنان با شور و علاقه با این رسانه همکاری می کند، عنوان کرد: مستندسازی تجربه جدیدی برایم است و امیدوارم اثرم در جشنواره پژواک بدرخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکرم رضایی به عنوان سردبیر، تهیه کننده، نویسنده و گوینده برنامه‌های رادیویی مرکز آذربایجان شرقی فعالیت می‌کند. وی در سومین دوره از جشنواره پژواک نامزد دریافت جایزه بخش زن ایرانی نماد توانایی نامزد شده که مراسم اهدای جوایز در روز اختتامیه خواهد بود. وی درباره علاقه‌اش به رادیو می‌گوید: از ۱۷ سالگی به عنوان مجری فعالیتم را شروع کردم. از آنجایی که علاقه‌ام به رادیو با خاطرات کودکی گره خورده، تا به امروز در این رسانه فعالیت داشتم و همچنان به کارم ادامه می‌دهم.

وی ادامه می‌دهد: البته از سال ۸۵ همزمان در رادیو برون‌مرزی آذری تبریز فعالیتم را به عنوان مترجم، گوینده و تهیه‌کننده آغاز کردم. سال‌ها در رادیو برون‌مرزی آذری تبریز برنامه‌ای را با عنوان ریحانه تهیه می‌کردم که به دستاوردهای بانوان ایرانی و معرفی زنان شاخص استان آذربایجان شرقی می‌پرداخت.

این برنامه ساز بیان می‌کند: تا اینکه برای جشنواره پژواک مستند «کیمیا» را با محوریت زن ایرانی نماد توانایی را آماده کردم. خدا را شاکرم به مرحله نهایی راه پیدا کرد. امیدوارم در مرحله نهایی نام یک زن توانمند و دانشمند ایرانی، بواسطه این اثر بدرخشد.

وی تصریح می‌کند: در دوره‌های قبلی پژواک متأسفانه حضور نداشتم اما توفیق حضور در چند جشنواره رادیویی دیگه نصیبم شده است.

رضایی بیان می‌کند: مستندسازی برایم تجربه جدیدی بود که از طریق جشنواره پژواک در کارنامه فعالیت‌های حرفه‌ای ثبت شد. برگزاری چنین جشنواره‌هایی منجر به رشد برنامه سازان می‌شود. امیدوارم مسیر مستندسازی برنامه‌های رادیوی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز