خبرگزاری کار ایران

سینماگران خواستار عذرخواهی نایب رئیس یک پلتفرم نمایش خانگی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۴۱

محمدحسین شانه‌ساززاده نایب رئیس هیئت مدیره در گفتگویی که در فضای مجازی منتشر شد اظهاراتی را مطرح کرد که واکنش برخی از سینماگران را به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، محمدحسین شانه‌ساززاده موسس گروه شاتل و نایب رئیس هیئت مدیره پلتفرم نماوا در بخشی از یک گفتگو که در فضای مجازی منتشر شد، در مورد بازیگران و تهیه‌کنندگان سینما گفت: «من در چند صنعت مختلف بوده‌ام و به بی‌اخلاقی این‌ها هیچ‌جا ندیده‌ام. بازیگران، تهیه‌کنندگان، همه بی‌اخلاقی‌های خاص خود را دارند؛ نه به قرارداد متعهد هستند، نه به حرفشان. اسمشان هنرمند و فرهیخته و فرهنگی است، اما بسیار بی‌اخلاقند!»

اظهارات شانه‌ساززاده واکنش برخی سینماگران را در پی داشت. همایون اسعدیان کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش گفت: آقای شانه‌ساززاده یکی از مدیران ارشد نماوا با حرف‌هایی که بیشتر زیبنده خودشان است بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران را مورد نوازش قرار دادند! من در چهل‌سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در اظهارنظر کسی در مورد هنرمندان نبودم و این صحبت‌ها بی‌سابقه است. به‌خصوص وقتی سوال‌کننده از آقای شانه‌ساززاده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان پس از این حرف‌ها نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند!

این کارگردان ادامه داد: قیاس به نفس می‌فرمایید جناب شانه‌ساز! حداقل برای منی که در دو پروژه با شما کار کردم و چیزهای بسیاری از شما دیدم این حرف‌ها باعث تاسف است. جناب شانه‌ساز برای حفظ حرمت سینمای ایران، من، همایون اسعدیان عضو کوچک این سینما تا زمانیکه شما در نماوا حضور داشته باشید در هیچ سمتی با این مجموعه همکاری نخواهم کرد.

مازیار میری نیز با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش با انتقاد از اظهارات شانه‌ساززاده تصریح کرد: تا زمانی که ایشان رسماً از اهالی سینما عذرخواهی نکنند از تمام پروژه‌هایی که قرار به همکاری با این پلتفرم داشتم، رسماً‌ انصراف می‌دهم.

محمد حسین فرحبخش کارگردان و تهیه‌کننده سینما نیز در واکنش به صحبت‌های شانه‌ساززاده در صفحه اینستاگرامش نوشت: بی اخلاقی نه در میان قاطبه هنرمندان بلکه در میان مدیران برخی پلتفرم ها و از جمله همین پلتفرم وجود دارد. از خودم شروع می‌کنم که فیلم مرا بی اجازه و بصورت دزدی در پلتفرم قرار داده بودند و به تازگی مجبور شدند بردارند.

اگر یک فرد لمپن و باج خور تحت عنوان تهیه کننده، کاری کرده ربطی به جامعه تهیه کنندگان و هنرمندان ندارد. واقعیت این است که پلتفرم مذکور اغلب در مسائل مالی، با تاخیر عمل می‌کند. فیلم شهر هرت را اجازه ندادم در نماوا نمایش دهند به خاطر همین بدعهدی ها.

به این مدیر پلتفرم توصیه میکنم به سراغ فروش سرامیک برود و عرصه هنر را برای اهالی هنر بگذارد. شأن خود را باید خودتان حفظ می‌کردید و با افراد معتبر هنرمندان کار می‌کردید چون بخش عمده اهالی سینما افراد باشخصیت هستند؛ حتی آن آبدارچی  صحنه. پس بهتر است هرچه زودتر از اهالی هنر بابت این ادعاها، عذرخواهی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز