خبرگزاری کار ایران

بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۰۶۱

نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» در راستای رویکرد پژوهشی خود، میزبان نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» خواهد بود که با همکاری دانشگاه سوره و دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و نگارخانه «ترانه باران» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» این روزها در فرهنگسرای نیاوران درحال برگزاری است و در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان و هنرجویان خواهد بود. 

یکی از این نشست‌های تخصصی روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد. این نشست تحت عنوان «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» با همکاری دانشگاه سوره و دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و نگارخانه «ترانه باران» با حضور سجاد محمد یارزاده (رئیس دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان)، مهران هوشیار (دانشیار و مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه سوره)، مهدی خانکه (استادیار و ریاست مدرسه عالی مهارتی دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان)، مهدی محمدی (استادیار و مدیر گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی دانشگاه سوره) برگزار و دانشجویان و اساتید پیرامون این موضوع به بحث و گفتگو خواهند نشست. 

در پایان این نشست تخصصی به شرکت کنندگان در جلسه گواهی حضور از طرف دانشگاه اهدا خواهد شد. 

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن نمایند.  زمان برگزاری نشست تخصصی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز