خبرگزاری کار ایران

اختصاص درآمد فروش نمایشگاه «ماه دوم» به کودکان غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۹۲۷

سومین نمایشگاه «ماه دوم» منتخبی از آثار هنرمندان ایرانی در نگارخانه لاله برگزار می‌شود. درآمد حاصل از این رویداد صرف کودکان غزه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پس از برگزاری دومین نمایشگاه ماه دوم که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان، روبرو گردیده بود، سومین نمایشگاه «ماه دوم» با کیوریتوری محمدعلی سعیدی زیر نظر مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه هنرمندان تجسمی در حرکتی بشردوستانه درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه را جهت حمایت از کودکان غزه اختصاص خواهند داد. 

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان و نمایش منتخبی از آثار ۳۰هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود. 

در این نمایشگاه آثاری از: ناصر اویسی/ رضا بانگیز/ اردشیر بروجنی/ بهمن بروجنی/صادق بریرانی/ طاها بهبهانی/صادق تبریزی/ بهنام جلالی جعفری/ هادی جمالی/مهدی حسینی/ ابراهیم حقیقی/ مصطفی خزایی/کامبیز درمبخش/محمدعلی سعیدی/ هوشنگ سیحون/ پرویز شاپور/ منیژه صحی/ امیر شاهرخ فر یوسفی/ منصور قندریز/ عباس کیارستمی/ مارکو گریگوریان/ مرتضی گودرزی دیباج / حسین محجوبی / اردشیر محصص/ ایراندخت محصص/ بهمن محصص/ مرتضی ممیز/ بهداد نجفی اسدالهی/ احمد نصرالهی/ رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد. 

علاقمندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند. شماره تماس: ۸۸۹۶۰۴۹۲

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز